Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Musiess schreef:-En inmiddels 3 jaar vast in de 'human' entertaining. (Waar volgensmij best een taboo op rust. Maar ik vind ervaar het als gewoon een baan. Daar waar ik een vast contract heb en ik me er niet voor schaam)
Momenteel lekker even uitzwangeren en daarna gewoon weer terug naar school.

ook hebben mijn ouders een eigen bedrijf dus die hebben ook nog wel eens hulp nodig.
(oh, en Jochem natuurlijk, heeft nog meer aandacht nodig als een paard, hij is echt vreselijk verwend en als iets hem niet zint brult hij je midden in de nacht zo wakker, tja.)
ook heel leuk trouwens. Dreamy schreef:Ik wilde altijd juf worden of stewardess. Maar ik heb emetofobie, da's niet echt handig als je stewardess wilt worden. Ik heb wel onderwijsassistent gedaan, zodat ik daarna door kon gaan met de PABO. Echter kwam ik er toen achter dat juf toch ook niets was voor mij
Inmiddels werk ik als security agent op Schiphol.
Ik beoordeel dus handbagage (veilig of niet), visiteer tassen en fouilleer passagiers bij de securitycheck.
Het is leuk werk! De onregelmatigheid is wel een minder puntje, maar kan er op zich wel goed mee dealen
Kom je wel eens gekke dingen tegen? TerraHowrse schreef:Dreamy schreef:Ik wilde altijd juf worden of stewardess. Maar ik heb emetofobie, da's niet echt handig als je stewardess wilt worden. Ik heb wel onderwijsassistent gedaan, zodat ik daarna door kon gaan met de PABO. Echter kwam ik er toen achter dat juf toch ook niets was voor mij
Inmiddels werk ik als security agent op Schiphol.
Ik beoordeel dus handbagage (veilig of niet), visiteer tassen en fouilleer passagiers bij de securitycheck.
Het is leuk werk! De onregelmatigheid is wel een minder puntje, maar kan er op zich wel goed mee dealen
Oooh dat lijkt me echt leuk!Kom je wel eens gekke dingen tegen?