Ghostattack schreef:Ingevuld, hier Samsung. Altijd gehad en alleen problemen gehad met mijn S3. Maar dat kwam door een productiefoutMijn S4 is nu meer dan 2 jaar oud en nog steeds net zo snel, batterij gaat lang mee en loopt zelden vast eigenlijk. Af en toe wel wat langzamer als ik te veel apps etc erop heb staan.
Ik heb slechts 1 product van Apple, prima ding.. Maar ik vind dat je gewoon ontzettend betaalt voor het naampje wat erop zit. Daarnaast is Apple in mijn omgeving echt een enorm status itemMijn ervaring is prima, maar ik zal nooit voor een iPhone gaan.
Iphone is idd echt een statusgoed geworden (ook andere producten van apple)! Daar heb je echt gelijk in. Vooral mensen met meer geld kopen er eentje, maar vooral onder jongeren zie je dat ze vaak de nieuwste iphone meteen willen hebben en er veel geld voor betalen.
Mijn S4 is nu meer dan 2 jaar oud en nog steeds net zo snel, batterij gaat lang mee en loopt zelden vast eigenlijk. Af en toe wel wat langzamer als ik te veel apps etc erop heb staan.
Mijn ervaring is prima, maar ik zal nooit voor een iPhone gaan.