Welk beroep zou jij NIET kunnen/willen uitoefenen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neleh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:35

Ik ben eigenlijk nooit 'vies' van iets, dus alle bovengenoemde beroepen met uitwerpselen, speeksel, wassen en slachten zou ik prima kunnen uitvoeren!
Verkoopster in een chique kledingzaak zou mij dan weer helemaal niet lukken, of dure handtassen verkopen...
Iets verkopen waar ik zelf heel weinig waarde aan hecht zou ik echt niet willen doen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:38

kwita schreef:
Het werken in het pieterbaan centrum/TBS kliniek....die gevangenen zijn zo bijzonder dat ze opgesloten zitten sommigen wel levenslang of moeten bestudeerd worden .

Mij niet gezien :x :brr:

Want normale gevangenen lopen vrij rond :j :D

Ik moet wel lachen om sommige reacties, die van gynaecoloog spant de kroon _/-\o_
Beroepen met oude of gehandicapte mensen wassen of kont afvegen, brr nee. Bij kinderen heb ik er dan weer geen moeite mee.

_Zoe

Re: Welk beroep zou jij NIET kunnen/willen uitoefenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:39

Prostituee of slager lijken me toch wel het meest verschrikkelijk

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:39

[***] schreef:
Alle beroepen die met (kleine)kinderen te maken hebben, omdat ik kinderen verschrikkelijk vind.

Dit.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:46

ik zou absoluut geen prostituee kunnen zijn, ook een boekhouder zou niets voor mij zijn
Laatst bijgewerkt door inochiyo op 15-10-15 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:47

Aranel schreef:
kwita schreef:
Het werken in het pieterbaan centrum/TBS kliniek....die gevangenen zijn zo bijzonder dat ze opgesloten zitten sommigen wel levenslang of moeten bestudeerd worden .

Want normale gevangenen lopen vrij rond :j :D

Ik moet wel lachen om sommige reacties, die van gynaecoloog spant de kroon _/-\o_
Beroepen met oude of gehandicapte mensen wassen of kont afvegen, brr nee. Bij kinderen heb ik er dan weer geen moeite mee.

hihi kan er ook hard om lachen....maar een fietsendief is wat anders dan een seriemoordenaar ...dan zou ik echt elke dag mezelf afvragen of ik levend thuis zou komen en of ik niet werd opgewacht door een ex gedetineerde buiten de deuren. :brr:

Ik vraag me echt af hoe mensen die dat beroep hebben daar mee omgaan...want ze zitten daar niet voor niets.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:49

Pedicure! Met stip op 1. Eelt weghalen, kalknagels behandelen, gewoon uberhaupt aan de voeten van een ander zitten en vaak gaan ze niet naar de pedicure omdat ze zulke mooie voeten hebben :') moet vaak wat aan gebeuren :') jakkes!

Prostituee: mag dan het oudste beroep zijn maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn ruk :')

Werken met verstandelijk beperkten, ik word er zenuwachtig van.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:49

EvaC schreef:
Werken in de (geestelijk) gehandicaptenzorg of in de paarden.

Ik vind het zo al moeilijk om met gehandicapte mensen om te gaan, vooral omdat ik ze altijd erg zielig vind. Daarnaast lijkt het werk me gewoon niet leuk.

dat heb ik ook gedacht maar mijn gehandicapte ex-zwager opende mijn ogen, ik heb me laten omscholen en werk er nu zelf mee geweldig...zou niets anders meer willen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:51

Ik heb bij dirty jobs op discovery zoveel vies werk gezien, mijn lijst zou eindeloos zijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:54

Stewardess mis ik nog! Ik ben zo vreselijk luchtziek dat ik alleen maar zielig in een hoekje wil zitten met een spuugzakje :') nachtmerrie om te moeten vliegen als beroep haha

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:56

Iets met het doden van dieren, dode dieren of de verwerking daarvan. Kan ik absoluut niet tegen, ben ik te gevoelig voor. Zeer zwaar gewonde dieren kan ik ook niet tegen, want ik wil alles redden, ook al valt het niet te redden. Oud klasgenoot heeft mij ook geadviseerd om toen niet bij de dierenambulance stage te lopen, en ik geloof haar wel.

Maar met mensen zou ik het waarschijnlijk wel kunnen, emotioneel gezien dan. Chirurg, of begravenisondernemer zou ik geen problemen mee hebben :)

Oh, mijn moeder is pedicure en haalt er echt veel voldoening uit. Soms inderdaad vieze voeten, maar na de behandeling zien ze er weer op en top uit, dus ze ziet gelijk resultaat, dat vind ze een van de fijne dingen van het beroep.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:26

kwita schreef:

dit lijkt mij dus echt leuk :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:28

Ik zou geen politieagent willen zijn.

Heb veel meer dingen die ik niet kán, maar dat heeft niets met niet willen te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:38

Ik vind niets te vies en ben nergens te goed of te mooi voor. Maar waar ik echt van gruwel, zijn van die verkoopbanen langs de deur, voor Nuon ofzo. Echt afschuwelijk.
Ik probeer ze ook altijd zo vriendelijk mogelijk af te wijzen, uit puur medelijden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 20:42

Op een boorplatform zou ik ook niet kunnen werken := Ik zou me ontzettend eenzaam en verlaten voelen, denk ik!
En diepzeeduiker trouwens ook niet. Ben verschrikkelijk bang voor dieptes :=

Outbound medewerker bij een callcenter zou ik ook niet kunnen.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:45

In een varkenskwekerij, heb ik kunnen ondervinden.

Bij mijn jobzoektocht kwam 'k uit op de vacature manager van een zeugenstal, dacht waarom niet, veel met beesten werken en lekker met je handen. Ik kwam vlot door de sollicitatie en mocht eerst een dag proefdraaien, want het is toch niet niks (veel gesleep met dooie biggen, bevallingen inleiden/opvolgen, castreren, inenten, ... veel met bloed en poep ook)

Dag proefdraaien ging eigenlijk heel goed, ik mocht er vast beginnen. Maar ik kon het echt niet, dat leed van die arme arme beesten. De proefdag zelf wel de knop kunnen omdraaien en netjes gewerkt, maar 's avonds heb ik een potje zitten janken op toilet toen het fatsoenlijk doordrong :o

Geen job in de productie dieren dus voor mij :n

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:45

Poeh, mijn lijst is eindeloos denk ik.

het enige werk wat ik wel goed kan is; met ouderen werken/medisch gerelateerde baan

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:48

Niet:
- met ouderen of gehandicapten
- slager
- leger
- boorplatform
- gynaecoloog

Bij een call center werken lijkt mij eigenlijk best wel leuk, maar dat zal ik wel terugnemen als ik er ooit werk :+

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:49

Tandarts en sowieso arts.. ik kan niet tegen bloed en vieze geuren en dat soort ongein.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:51

Hihhihihi vieze luchtjes.... weet je hoe snel dat went als je daar dagelijks mee werkt?

ik doe rustig iemand verschonen (handen wassen/ontsmetten) en daarna een bammetje eten Y)(^)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:52

Tandarts, mondhygiënist, iets met oudere mensen geen geduld voor , gehandicapten geen geduld voor, en hun trage begrip irriteert mij soms, iets in een lab, dierenarts, secretaresse, iets administratief.

Of dingen waar bloed en naalden bij komen kijken.

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:54

vuurneon schreef:
Pedicure! Met stip op 1. Eelt weghalen, kalknagels behandelen, gewoon uberhaupt aan de voeten van een ander zitten en vaak gaan ze niet naar de pedicure omdat ze zulke mooie voeten hebben :') moet vaak wat aan gebeuren :') jakkes!

.

Dit dus! Voeten van een andere wil ik nooit, echt nooit aanraken.
Laatst bijgewerkt door nova_zodiax op 15-10-15 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:54

Sportdocent :+.
Ben zo lenig als een goudvis met 2 gebroken vinnen.

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:55

Alles maar dan ook alles wat ook met kinderen te maken heeft.
Zelfs met een topsalaris pas ik daarvoor!

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:58

Ik zou absoluut niet bij het leger kunnen werken. Ben ik te soft voor :+

Edit: en alles wat met de zee/oceaan te maken heeft. Ben als de dood voor de zee en wordt bovendien ontzettend misselijk op een boot.
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 15-10-15 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt