Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus dan gaan we rijden/longeren/mennen etc. 
xPearl schreef:Nja. Dan maar even via mn telefoon
Ik begon dinsdag om kwart voor 9. Elke les een 'voorstelrondje'.. Dat ging wel irriteren.. Verder zaten we om kwart voor 10 in het lokaal voor rekenen/wiskunde. 5 voor 10 nog geen docent.. Kwam er ineens een vrouw binnen die zei dat wr een tussenuur hadden. Omdat ze blijkbaar nog geen docent hebben voor die les van ons.. Stond nergens op de roosterwijzigingen of ergens anders. Dat vond ik wel prut geregeld..
Ook was t rooster ook niet helemaal goed. Andere docent voor 'n les, en andere lokaalnummers. Maar dat zou nog veranderd worden, haha
Verder gewoon les, en al wat opdrachten. En verder.. Tja. Nog niet iets, hahaa

.
xPearl schreef:Nja. Dan maar even via mn telefoon
Ik begon dinsdag om kwart voor 9. Elke les een 'voorstelrondje'.. Dat ging wel irriteren.. Verder zaten we om kwart voor 10 in het lokaal voor rekenen/wiskunde. 5 voor 10 nog geen docent.. Kwam er ineens een vrouw binnen die zei dat wr een tussenuur hadden. Omdat ze blijkbaar nog geen docent hebben voor die les van ons.. Stond nergens op de roosterwijzigingen of ergens anders. Dat vond ik wel prut geregeld..
Ook was t rooster ook niet helemaal goed. Andere docent voor 'n les, en andere lokaalnummers. Maar dat zou nog veranderd worden, haha
Verder gewoon les, en al wat opdrachten. En verder.. Tja. Nog niet iets, hahaa

.
. Verder zou ik eigenlijk tot kwart voor 5 les hebben, waardoor ik mn bus pas om half 6 kan halen. Nu hebben we geregeld dat we gewoon 3u doorgaan en half 5 wegmogen (kwartier pauze valt weg). Nu mogen we natuurlijk wel naar de wc of iets, haha. Dus dat ik wel fijn dat het zo opgelost kan worden

xPearl schreef:Zorro_ schreef:Fijn dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben!
Ik ben inmiddels geslaagd voor mijn huidige opleiding, nu in afwachting van wat ik maandag te horen ga krijgen. En dan kan ik me inschrijven voor de nieuwe opleiding!
Ahhh, toppiee! (:. Gefeliciteerd!