Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Al gaat B denk ik ook wel pittig worden hoor! Maar ik moet natuurlijk 2 jaar stof in 1 proppen, kzie er nual tegenop
Maar weinigen die alle vakken nog moeten doen het in 1 jaar, das een beetje té haha. Maar ik vind het wel erg fijn dat alle stof in 1 jaartje zit, hoef je niet meer te denken aan vorig jaar en vergeet je de stof ook niet zo snel! Heb echt heel weinig hoeven leren voor mn examens, heerlijk is dat!

. SGW week op de treekhoeve
loly schreef:Ik zit hier midden in de toetsweek maar over 2 weken lig in zuid Frankrijk dus nog even doorbijten.
), donderdag stagedag, vrijdag ook 12:10 uit & 's middags afreizen met m'n knollebol naar Kootwijk voor de TREC-wedstrijd.
sterreke98 schreef:Ah dat is een goed iets om naar uit te kijken
Ik zit over 19 dagen op de rug van een paard. SGW week op de treekhoeve
SarahIlse schreef:loly schreef:Ik zit hier midden in de toetsweek maar over 2 weken lig in zuid Frankrijk dus nog even doorbijten.
Ik ook nog! Morgen de laatste dag; geschiedenis & Nederlands. Woensdag verkort rooster (12:10 uit gehghe), donderdag stagedag, vrijdag ook 12:10 uit & 's middags afreizen met m'n knollebol naar Kootwijk voor de TREC-wedstrijd.
sterreke98 schreef:Ah dat is een goed iets om naar uit te kijken
Ik zit over 19 dagen op de rug van een paard. SGW week op de treekhoeve
Leuk!! Is dat het ruiterkamp van de KNHS?
loly schreef:Mij lijkt het ook ontzettend leuk om een KNHS kamp met mn paardje te doen misschien volgend jaar

sterreke98 schreef:Lijkt mij ook super gaaf
Heb alleen geen eigen paard haha. Wel een onzettend leuke bijrijdknol. Maar die is een beetje gek in de kop, dus of ik ooit met dr mee ga doen met zoiets![]()
Eerst maar es officieel gaan starten denk ik dan
Nu moet ik wel zeggen dat mijn nu 5-jarige veel duld van me & ook alles wel prima vind.
(Officieel starten lijkt mij ook wel heel erg leuk om te doen, alleen hou niet zo van dat "wedstrijdsfeertje" als je snapt wat ik bedoel
) SarahIlse schreef:loly schreef:Mij lijkt het ook ontzettend leuk om een KNHS kamp met mn paardje te doen misschien volgend jaar
Wat lijkt jou dan leuk om te doen? Springen? Cross? Dressuur? Alles? Kunnen we meeten tijdens het kamp haha.sterreke98 schreef:Lijkt mij ook super gaaf
Heb alleen geen eigen paard haha. Wel een onzettend leuke bijrijdknol. Maar die is een beetje gek in de kop, dus of ik ooit met dr mee ga doen met zoiets![]()
Eerst maar es officieel gaan starten denk ik dan
Hihi, gewoon doen, doe ik ook haha.Nu moet ik wel zeggen dat mijn nu 5-jarige veel duld van me & ook alles wel prima vind.
(Officieel starten lijkt mij ook wel heel erg leuk om te doen, alleen hou niet zo van dat "wedstrijdsfeertje" als je snapt wat ik bedoel
)

sterreke98 schreef:Nja mijn paardebeest; Bubbles, is opgefokt. Ernstig opgefokt![]()
Maar o zo lief he. Ze zou je (of iig mij) nooit pijn willen doen, en ze doet zo haar best. Ze is alleen lastig te begrijpen, maar tja merries he
Paard van goud, voor mij dan.
Ze was erg onzeker toen ze bij me kwam, maar helemaal getransformeerd naar een enorm nieuwsgierig en lief dier. Ook wel logisch als je dat allemaal opgebouwd hebt, maar soms wel lastig haha
sterreke98 schreef:Welkom
Merries zijn perf
Meestal dan, die van mij is zon asshole dat ze weigert om de wei uit te komen, wat ik ook snap
[ [url=m/CcMbmd.jpg]Afbeelding[/url] ]
prachtig uitzicht
Misschien vind ze het leuk?