Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lies1998 schreef:Vonden jullie maatschappijleer ook zó verschrikkelijk? Bij ons was het heel duidelijk dat de Economie profielen anw slecht deden en Natuur profielen hadden moeite met maatschappijleer...
Ik ga trouwens volgende week vrijdag lekker 3 weken naar Italië.
lies1998 schreef:Vonden jullie maatschappijleer ook zó verschrikkelijk? Bij ons was het heel duidelijk dat de Economie profielen anw slecht deden en Natuur profielen hadden moeite met maatschappijleer...
manonnevot schreef:lies1998 schreef:Vonden jullie maatschappijleer ook zó verschrikkelijk? Bij ons was het heel duidelijk dat de Economie profielen anw slecht deden en Natuur profielen hadden moeite met maatschappijleer...
Wij hebben volgend jaar pas maatschappijleer.
Veel plezier in Italië!
thirzanaomi schreef:lies1998 schreef:Vonden jullie maatschappijleer ook zó verschrikkelijk? Bij ons was het heel duidelijk dat de Economie profielen anw slecht deden en Natuur profielen hadden moeite met maatschappijleer...
Maatschappijleer was echt een verschrikking inderdaad, al had ik niet het idee dat er veel verschil tussen de verschillende profielen zat. Anw heb ik nog niet gehad.
Italië lijkt me ook wel heel leuk, waar ga je precies heen?
Wij vinden het er echt geweldig! Zijn ook altijd veel Nederlanders. Echt aan aanrader! 
xPabloBokt schreef:Dit is de laatste keer dat ik reageer in dit topic want helaas ben ik niet over naar 5 vwo.
Echter wel naar 5 havo. Ik laat Frans vallen en wissel economie in voor muziek.
Maar veel succes op de havo!
) nog geen ANW gehad.

Ik heb ook maatschappijwetenschappen gekozen, wat een beetje met maatschappijleer te maken heeft. ANW vond ik vreselijk maar dat kwam ook mede door de docent/geen leuke klas
Verschil in profiel was er niet want alleen de EM/CM leerlingen kregen ANW. De leerlingen met een natuurprofiel kregen NLT. xnaomivdh schreef:Ik vond maatschappijleer juist een interessant vak, zag het nut er wel van in. Het is handig om wat over de politiek te weten als je later wil gaan stemmenIk heb ook maatschappijwetenschappen gekozen, wat een beetje met maatschappijleer te maken heeft. ANW vond ik vreselijk maar dat kwam ook mede door de docent/geen leuke klas
Verschil in profiel was er niet want alleen de EM/CM leerlingen kregen ANW. De leerlingen met een natuurprofiel kregen NLT.
Galantje schreef:lies1998 schreef:Vonden jullie maatschappijleer ook zó verschrikkelijk? Bij ons was het heel duidelijk dat de Economie profielen anw slecht deden en Natuur profielen hadden moeite met maatschappijleer...
Dat vond ik juist niet! Stond een 9 gemiddeld op maatschappijleer met m'n ng/nt. Het viel wel op dat economie profielen ANW slecht deden idd, maar dat kan ook komen door onze leraar
Naar welke camping ga je? Ik ga ook naar t gardameer
Moesten jullie ook allemaal rare praktische opdrachten doen? We moesten een sterrenbeeld maken in een doos (op schaal..) en een wetenschapskrant
Kaus schreef:Ik vond maatschappijleer een prima vak
ANW was wat simpel, niet erg veel diepgang en ook niet moeilijk.
Hebben jullie je rooster al?
Ik wel, wordt best lekker
Lekker handig altijd manonnevot schreef:thirzanaomi schreef:Worden bij jullie ook alle klassen weer door elkaar gegooid?
Ja, maar ik denk dat de 2 klassen gym niet veel zullen veranderen.