IlovePuk schreef:Ierusju, hebben jullie al in 4 havo examens? Fijn dat je toch 5 havo mag doen!
Bij ons op school moet je met het PWS in drietallen en soms worden er uitzonderingen gemaakt voor tweetallen. Mijn vriendin en ik zijn nog met z'n tweetjes, wij hopen dat het zo blijft!
Ja idd. Verschilt per vak, maar de meesten hebben er 1 in de voor examenklassen. Die tellen voor een deel mee voor je examen dossier samen met practische opdrachten enzo. En dan in de 5e hebben we een aantal examenweken waar je ook schoolexamen maakt en het gemiddelde van alles wordt je schoolexamen cijfer.
Ik heb het profiel NG met aardrijkskunde, Duits en Wis A. bij ons in de klas blijven er heel veel mensen zitten, van de 11 of 12 meisjes gaan er maar 5 door waarvan 2 zittenblijvers van vorig jaar. De jongens weet ik niet zo goed
Voor het PWS hebben we al maatjes moeten inleveren (tweetallen). Het vak wordt denk ik biologie en anders scheikunde. We moeten volgend jaar ons onderwerk kort presenteren en de beste onderwerpen worden toegelaten bij de vakken. De populairste vakken zijn bio, scheikunde en natuurkunde.. dus dat wordt strijden om een plekje
. Ik was er onderhand best wel aan toe
en paardrijden. Wat zijn jullie vakantie plannen?
), en ik woon in 't Gooi (NH). Paardrijden heb ik ongeveer 10 jaar gedaan bij de manege, maar nu heb ik een verzorgpaardje waar ik twee keer in de week naartoe ga. De reden waarom ik zo 'oud' ben is omdat ik eerst het vmbo heb gedaan, en daarna nog een jaar in Japan heb gewoond. Hoe ik vroeger de jongste van de klas was, ben ik nu de oudste.
Ik doe het profiel N&G met aardrijkskunde en muziek, maar zonder natuurkunde, waar ik best veel spijt van heb. Na de havo ben ik van plan om een hbo-propedeuse te halen, en daarna diergeneeskunde te doen. Ik hoop dat dat lukt, althans.
Ik ben dan ook van plan om nog een deelcertificaat te halen zodra ik klaar ben met de havo.
ik was met een vriendin mee die wou kijken voor verpleegkunde dus ook niet meer gezien dan dat haha. En jij?