Nu zou ik wel eens een dagje mee willen lopen met een patholoog
lijkt me super interessant.Of met een medisch illustrator maar die zijn er niet zoveel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lijkt me super interessant.
).
melody7 schreef:Met een journalist, fotograaf, op een filmset, in een psychiatrie, dierentuin, hotel, ranch, alle soorten paardensport... Maar ik kan nog zoveel meer bedenken, vind van alles interessant
. Of telefoniste bij Meld Misdaad Anoniem. Dagje als profiler bij de recherche lijkt me ook tof. En ik wil ook met de politiehelikopter mee.
Ghostattack schreef:melody7 schreef:Met een journalist, fotograaf, op een filmset, in een psychiatrie, dierentuin, hotel, ranch, alle soorten paardensport... Maar ik kan nog zoveel meer bedenken, vind van alles interessant
Psychiatrie kan ik je zo mee helpen! Je mag vast wel eens meelopen met mijn moeder, die werkt in Eindhoven bij de Grote Beek
Vind dat heel interessant, had ook bijna een stageplek gehad in een psychiatrie die met dieren werkten maar die bleken op t laatste moment toch niet genoeg werk te hebben, heel jammer. Summerfly schreef:Ik zou heel graag eens een dag willen meelopen in de studio van een gamecompany zoals Ubisoft/Nintendo/Activision/Sega. En dan het liefst een beetje vanalles zien, zoals de motion capture, 3D modelling, omgeving design, animatie, muziek en geluidseffecten etc. Lijkt me zo supervet! Helaas zit dit allemaal in Amerika, Canada en Japan..
Ik heb er toevallig net een boek over gelezen en ik ben zo benieuwd of het er daadwerkelijk zo aan toe gaat.

dit kan ik wss ook snel regelen via via, dus dat gaat binnenkort wel een keer gebeuren 
)