Helaas is de omgeving van Oosterhout een beetje uit de buurt. Ik zoek meer iets in provincie Drenthe / Groningen 
Ik ben absoluut niet kieskeurig. Ik had een twijfelmoment en was even aan het doemdenken. Maar jullie meningen hebben mij zeker geholpen om daar even doorheen te komen.
Ik ga een gesprek aan met het bedrijf en van daaruit zullen we zien hoe het verder gaat lopen 
janderegelaa schreef:Ik denk dat je heel erg blij moet zijn dat er al binnen een maand een baan voor je beschikbaar is! Ik ken genoeg mensen die werkeloos geworden zijn en ook dachten dat ze zo weer een baan zouden hebben. Ze lopen nu nog thuis.
En nog een baan in je eigen sector ook. Je moet je schamen als je dit afwijst. Klinkt misschien als een aanval maar je bent blijkbaar nog nooit lang werkeloos geweest.
Ik ben inderdaad nog nooit werkeloos geweest. Het voelt voor mij lang, omdat de UWV-groep, waar ik in zit, al ruim meer dan de helft na een week alweer aan het werk was. Ik ben nog maar één van de weinigen die over blijft. Dus ja, ik had dat ook niet verwacht.