Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LindyH schreef:
(het beantwoorden van dit topic is ook uitstellen trouwens want ik had nu verslagen moeten schrijven)Qimm schreef:Ik ga hier later nog even op reageren...

spottedponie schreef:Ik heb de koe bij de horens gevat, en na melding in dit topic mezelf 2 uur geband, en in die twee uurtjes best wel wat gedaan! Misschien lukt het nog om vanmiddag ook nog iets te doen (was wel de planning, maar nu eerst even werken) maar wat ik nu al gedaan heb, heb ik vast gewonnen, fijn gevoel!

Erin schreef:Hebben jullie trouwens ook uitstelgedrag bij dingen die je interessant vindt? Ik niet, gelukkig. Op school is er 1 vak dat ik oprecht interessant vind, biologie, en ik heb totaal geen problemen om voor die toetsen te leren

.Erin schreef:Hebben jullie trouwens ook uitstelgedrag bij dingen die je interessant vindt? Ik niet, gelukkig. Op school is er 1 vak dat ik oprecht interessant vind, biologie, en ik heb totaal geen problemen om voor die toetsen te leren
Citaat:Ik vraag me wel af, als ik het zo lees. Heel veel hebben het er over dat op de basisschool en de middelbare school alles heel makkelijk ging. Zijn we dan gewoon slim en daardoor lui geworden?
Ik doe zelf het HBO, maar met een beetje meer inzet had ik ook prima de uni kunnen doen, sla mezelf ook voor de kop dat me dat niet eerder bedacht heb.
Citaat:Hebben jullie trouwens ook uitstelgedrag bij dingen die je interessant vindt? Ik niet, gelukkig. Op school is er 1 vak dat ik oprecht interessant vind, biologie, en ik heb totaal geen problemen om voor die toetsen te leren
. Ik zou graag een hogeschool studie willen doen maar ik denk dat ik het dan niet ga halen door mijn uitstelgedrag en ook een beetje (veel) faalangst
. 
hoe graag ik ook wil, het lúkt niet :/ 
ik moet eigenlijk zooveel doen maar het enige wat ik doe is netflix, youtube, bokt en paardrijden --' Erin schreef:Hebben jullie trouwens ook uitstelgedrag bij dingen die je interessant vindt? Ik niet, gelukkig. Op school is er 1 vak dat ik oprecht interessant vind, biologie, en ik heb totaal geen problemen om voor die toetsen te leren
xNathaliee schreef:Hier ook een helaas.. Nooit geweest maar nu tijdens mijn scriptie wel. Vind het een klere opdracht en dat speelt voor een grote rol mee! Vandaag deadline voor inleveren opzet en ben wel begonnen, maar is nog niet af.
eerst natuurlijk wel wezen sporten en zonnebank geweest
san4nie schreef:Erin schreef:Hebben jullie trouwens ook uitstelgedrag bij dingen die je interessant vindt? Ik niet, gelukkig. Op school is er 1 vak dat ik oprecht interessant vind, biologie, en ik heb totaal geen problemen om voor die toetsen te leren
Bij mij zijn de dingen die interessant of leuk zijn vaak een reden van het uitstellen. Dan ga ik dat dus doen, in plaats van wat ik moet doen. Ik vind mijn afstudeeropdracht en het stuk vrije ruimte eigenlijk wel leuk en interessant, maar andere dingen zijn nog leuker.
Wat Marley93 zegt is wel zo.. Als je gewoon een boek hebt en die uit je hoofd moet leren is de kans op afleiding van internet veel kleiner. Hoewel, spelletjes op je telefoon zijn er dan ook nog!
Ik vraag me wel af, als ik het zo lees. Heel veel hebben het er over dat op de basisschool en de middelbare school alles heel makkelijk ging. Zijn we dan gewoon slim en daardoor lui geworden?
Ik doe zelf het HBO, maar met een beetje meer inzet had ik ook prima de uni kunnen doen, sla mezelf ook voor de kop dat me dat niet eerder bedacht heb.