Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sanne_xxxx schreef:Ik kom liever in de Etos dan in de Kruidvat. Vind het in de Kruidvat altijd erg rommelig en slordig uit zien, bij de Etos heb ik dat niet.
fransje23 schreef:Kruidvat en Etos hebben bewust gekozen voor een totaal verschillend imago.
Kruidvat schets het beeld van de goedkope prijsvechter, waarbij de rommelige uitstraling op de koop toe te nemen is.
Etos heeft een luxere uitstraling en is ook netter ingericht.
Voor een advies zou ik eerder naar de Etos stappen dan naar het Kruidvat.
Heb sowieso een voorkeur voor Etos. Daar hoef je in het gangpad niet te slalommen om dozen met goedkope troep
.
. Qua prijs is er voor mij weinig verschil.
De Etos hier, daar zweer ik bij; ontzettend fijne mensen voor adviezen en altijd hartelijk.__Nathalie__ schreef:Kimd alsof je altijd een tasje bij je hebt? Ik ga 9 van de 10 x onverwacht naar de kruitvat zonder tasje dus dat ik ineens bedenk dat ik nog wat moet hebben. Ik koop daar mijn luiers etc voor de kleine dus ik breng daar honderden euro's naar toe en nog doen ze constant moeilijk over tasjes. Hoe kan ik 30 potjes nog wat losse zooi en 4 maxi pakken luiers in mijn eentje mee krijgen zonder tasje er om? Alleen de vraag al. Gaat het zo mee? Nee nstuurlijk niet. Ik heb maar 2 handen hoor. Ik kom alleen bij de kruitvat voor aanbiedingen verder voor alles naar de Etos.
Met me kinderwagen waag ik me al helemaal niet meer in de kruitvat. Wat een ellende.
Er loopt nooit iemand om wat aan te vragen. Het duurt een eeuwigheid voor er een 2de kassa bij komt. Personeel is altijd onvriendelijk. Nee bedankt.
Doe mij de gezellige meiden van de Etos maar. Daar kan ik rustig ergens naar kijken zonder dat mijn kinderwagen in de weg staat. Er lopen altijd medewerkers in de winkel om wat aan te vragen. En bij veel boodschappen nooit gezanik voor een tasje. Plus het gaat bij de kassa altijd een stuk sneller.
__Nathalie__ schreef:Hoe kan ik 30 potjes nog wat losse zooi en 4 maxi pakken luiers in mijn eentje mee krijgen zonder tasje er om? Alleen de vraag al. Gaat het zo mee? Nee nstuurlijk niet. Ik heb maar 2 handen hoor.
MelanieB schreef:__Nathalie__ schreef:Hoe kan ik 30 potjes nog wat losse zooi en 4 maxi pakken luiers in mijn eentje mee krijgen zonder tasje er om? Alleen de vraag al. Gaat het zo mee? Nee nstuurlijk niet. Ik heb maar 2 handen hoor.
Heerlijk zulke mensen met deze instelling. Zelf tasje meenemen? 10 cent uitgeven voor een grotere tas??
Plan is zelfs bij alle winkels tasjes eruit te gooien. Dus zelf tasje mee nemen, of een grotere kopen.
Ik heb wel zo'n hekel als mensen voor 50,- aan dingen kopen, en dan nog geen 10 cent uit kunnen geven aan een groter tasje en ik 5 tasjes nodig heb om alles voor ze in tasjes te doen.
Maar hier moeten we wel echt vragen of men tasje wil, en als ze er 2 willen, ook prima.
Jammer dat het per filliaal zo verschilt. Hier zitten er 3, maar 2 daarvan zijn echt vreselijk, krap, onoverzichtelijk.. jammer is dat.
Aan klantvriendelijkheid word idd heel veel aandacht nu geschonken achter de schermen.
Kruidvat en Etos zijn wel zo verschillend dat het appels met peren vergelijken is. Kruidvat komen veel mensen om te snuffelen, omdat er altijd wel andere dingen ook te koop zijn. Etos is altijd zelfde, en loop je niet binnen om te snuffelen, maar weten waar je ong naar opzoek bent.
Kayleigh__ schreef:Bij Kruidvat moeten wij de vraag stellen of het zo mee gaat. Geen tasje aanbieden dus, maar klanten horen ze gewoon mee te krijgen als ze dit willen. Erg jammer dat dit niet gewoon gebeurd.
Overigens worden er in meerdere winkels helemaal geen tasjes meer gegeven, tegenwoordig allemaal wegens het milieu.
pearlie schreef:Kayleigh__ schreef:Bij Kruidvat moeten wij de vraag stellen of het zo mee gaat. Geen tasje aanbieden dus, maar klanten horen ze gewoon mee te krijgen als ze dit willen. Erg jammer dat dit niet gewoon gebeurd.
Overigens worden er in meerdere winkels helemaal geen tasjes meer gegeven, tegenwoordig allemaal wegens het milieu.
Laat ik beginnen met de opmerking dat ik vaak wel een tas meeneem, maar tja niet altijd...
Als ik erom vraag krijg je wel een, maar ik stond dus een keer bij de kassa met drie pakken luiers, een grote doos billendoekjes, wasverzachter, en nog een hele stapel kleine dingen. Gaat het zo mee? Eh nee wordt lastig, heb je misschien een tas? Ging ze alles in die kleine tasjes proppen, ehtja het past niet. Dus ik vraag heb je misschien een grotere tas? Jawel, maar die kost 30 ct (ofzoiets). Ik zeg oke doe maar. Zegt ze nog een keer, die kost wel 30 cent, gaat het zo niet mee? Eh nou nee?! Doe me nou die tas maar ik heb niet echt keus......
Wat is er dan asociaal? Ik vraag om eentas en doe niet moeilijk over het bedrag, ik ben alleen geen octopus en toevallig vergeten zelf een tas mee te nemen.
__Nathalie__ schreef:Dat heeft niks met moeilijk doen te maken, zoals gezegd is het mede voor het milieu. Neem aan dat je wilt dat je kleine een gezonde leefomgeving heeft en wat maakt het bedrag wat je ergens besteedt uit. Vind je dan ook dat je recht hebt op gratis tasjes bij de supermarkt, daar geef je wekelijks waarschijnlijk nog wel meer uit.Kimd alsof je altijd een tasje bij je hebt? Ik ga 9 van de 10 x onverwacht naar de kruitvat zonder tasje dus dat ik ineens bedenk dat ik nog wat moet hebben. Ik koop daar mijn luiers etc voor de kleine dus ik breng daar honderden euro's naar toe en nog doen ze constant moeilijk over tasjes.
pearlie schreef:Kayleigh__ schreef:Bij Kruidvat moeten wij de vraag stellen of het zo mee gaat. Geen tasje aanbieden dus, maar klanten horen ze gewoon mee te krijgen als ze dit willen. Erg jammer dat dit niet gewoon gebeurd.
Laat ik beginnen met de opmerking dat ik vaak wel een tas meeneem, maar tja niet altijd...
Als ik erom vraag krijg je wel een, maar ik stond dus een keer bij de kassa met drie pakken luiers, een grote doos billendoekjes, wasverzachter, en nog een hele stapel kleine dingen. Gaat het zo mee? Eh nee wordt lastig, heb je misschien een tas? Ging ze alles in die kleine tasjes proppen, ehtja het past niet. Dus ik vraag heb je misschien een grotere tas? Jawel, maar die kost 30 ct (ofzoiets). Ik zeg oke doe maar. Zegt ze nog een keer, die kost wel 30 cent, gaat het zo niet mee? Eh nou nee?! Doe me nou die tas maar ik heb niet echt keus......
Wat is er dan asociaal? Ik vraag om eentas en doe niet moeilijk over het bedrag, ik ben alleen geen octopus en toevallig vergeten zelf een tas mee te nemen.