Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Deniseevy schreef:Ik vind tot 21:00 U op school zitten echt lang.. wist niet eens dat dit mocht XD
)
fohadie schreef:Gelukkig is TS daar nog niet aan toe. Ik vind dat altijd van die kulopmerkingen, je groeit vanzelf in dat soort dingen, no need om een VO-scholier op een dergelijke manier "voor te bereiden" op het "echte grotemensenleven". Op het VO was ik ook niet blij als ik het eerste moest beginnen en tot het achtste (of negende, nog erger) les had, maar op de uni vind ik colleges om 9 uur juist prettig en zit ik ook rustig tot 12 uur 's nachts in de UB te studeren. Nou, goh, wat een mentaliteit.Deniseevy schreef:Mijn school moet zo nodig elke 4 (?) weken het rooster veranderen..
Nu zit ik dus volgens mijn nieuwe rooster elke dag tot kwart over 5 op school. En ik moet om 5u werken ja lekker handig inderdaadOok heb ik 1000000 tussenuren en ook nog eens heel wat pauze's. Zit onderhand meer voor pauze's en tussenuren op school dan voor de lessen zelf..
![]()
Iemand hier nog zo'n flutrooster??
Ben benieuwd hoe vroeg je begint? Geniet maar van al die vrije uren en pauzes, voor je het weet zit je aan een baan vast (als je die in deze tijd tenminste kan krijgen..) en heb je als je mazzel hebt een hlf uurtje pauze. En vaak langere dsgen dan op school. Ik weet niet wat je wilt worden?
Deniseevy schreef:Inderdaad, en dan kom je op de open dag komen ze met hun mooie praatjes dat er ook met werk rekening gehouden word. Nou niet dus!Bij gilde (Waar ik op zit) veranderen ze alles ook nog mooi ff een dagje van te voren

(bijv. Een dag met 1,5 uur les, 5 tussenuren en dan weer 1,5..)We waren eerst op vrijdag vrij, dus ik had dingen gepland (stage), gooien ze het weer om 

.