Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cas123 schreef:Tazzey : hoe zou jij je voelen als je klas je als laatste kiest bij gym, nooit met je samen wilt werken. En het meisje met wie je optrekt elke dag, elk uur het naar je hoofd gooit dat ze dood wil, door de klas?! Niet leuk. Ik vroeg eigelijk om begrip voor mijn situatie en tips. Maar ik krijg eerder het gevoel dat ik een beetje de grond in word geboord.
Groetjes.
Misschien heeft het betreffende klasgenootje wel heel hard ervoor gespaard en maanden lang d'r zak/kleedgeld opzij gezet. Of krijgt dat klasgenootje alles van d'r vader om goed te maken dat het helemaal niet zo gezellig is thuis. Dat weet je allemaal niet, want je kent elkaar niet. Je zit net een half jaar in een klas die elkaar al dik anderhalf jaar kent en stelt je dan behoorlijk gesloten op. Dat is heel vervelend en heel moeilijk op die leeftijd maar je Mentor kan niet je handje vasthouden om vriendjes te kunnen maken; dat zet je alleen maar in een nog vervelendere positie..
Vriendschappen sluiten moet je zelf ook wel willen natuurlijk en ik krijg een beetje de indruk dat je het zelf niet helemaal wilt. Maar niks komt je toegewaaid hoor in het leven, ook beste vrienden niet.. 
Cas123 schreef:Oke. Ik doe ook maar me best he. Jullie doen een beetje alsof ik niks heb geprobeert. Jullie kennen de de klas niet. Jullie kennen mij nauwelijks.
Gelukkig was ik wel weer onwijs goed in m'n Talen en zo heeft iedereen z'n eigen talent, daar kwamen ze in de klas gelukkig ook na 4 jaar een keer achter en als we elkaar nu een keer in de stad tegen komen kunnen we gewoon door een deur. Cas123 schreef:Ik kan er niks aan doen dat mijn mentor dit zei.