Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ilaan schreef:Ik stop met mijn MBO en ga nu een HBO doen op de HAN in Nijmegen. Leraar Natuurkunde
Veel leren maar natuurkunde ligt me prima (op de havo iig). Ben er ook altijd heel erg gemotiveerd voor geweest. Waar ik wel tegenop zie is een grote school in een grote stad. Ben zelf helemaal niet zo een stadse en vind het veel leuker om bijvoorbeeld in de keet te zitten als uit te gaan in een stad. Benieuwd hoe dat gaat..
Ga je op kamers of reis je met OV of auto? WiskyBokjes schreef:ilaan schreef:Ik stop met mijn MBO en ga nu een HBO doen op de HAN in Nijmegen. Leraar Natuurkunde
Veel leren maar natuurkunde ligt me prima (op de havo iig). Ben er ook altijd heel erg gemotiveerd voor geweest. Waar ik wel tegenop zie is een grote school in een grote stad. Ben zelf helemaal niet zo een stadse en vind het veel leuker om bijvoorbeeld in de keet te zitten als uit te gaan in een stad. Benieuwd hoe dat gaat..
Leuk, nog een HAN-ganger!
Je zit niet bij mij in het gebouw maar ach alles zit bij elkaar! Uitgaan in Nijmegen vind ik ook niet zo leuk en ik ben nogal uitgekeken op de binnenstad.Ga je op kamers of reis je met OV of auto?
trekt me dus totaal niet. paljaslaura schreef:Je weet dat hippische bedrijfskunde eigenlijk gewoon bedrijfskunde is met 30% paard? Dit leek me eerst ook wel interessant maar toen ik naar de voorlichtings avond ging ben ik flink afgeknapt daarop
Hopelijk kan ik aankomende september beginnen met de opleiding Food & Business aan de HAN Nijmegen
Heb er in ieder geval zin in, opleiding spreekt me heel erg aan en de stad vind ik erg leuk! ilaan schreef:Ik vind 30% baankans ook niet gek veel hoor.. en voordat je dat eigen bedrijf hebt met stallen, binnenbak etc heb je toch echt wel een best stuk land nodig en een flinke portomonnee.. niet onmogelijk maar wel heel lastig.
En het leenstelsel is wat mij betreft alleen maar goed. Kunt veel meer stufi per maand krijgen (of je dat moet willen is natuurlijk 2) en je hebt nu 35 jaar om terug te betalen. Ook is het zo dat als je bijvoorbeeld die 35 jaar dat je aflost in de bijstand zit je dus geen cent hoeft terug te betalen en alles word kwijtgescholden. Even een extreem voorbeeld maar dit is om aan te geven dat er rekening word gehouden met je inkomen.
De voorlichting op de han van duo was echt handig. Haalt zoveel onduidelijkheden en vooral onwaarheden weg. Kan nu zelfs makkelijker mijn studie betalen als met het vorige stelsel en daar kreeg ik al maximaal.
maargoed offtopic.

en je kunt altijd duo gewoon bellen. Als je dan vragen voorbereid ben je zo klaar en weet je alles wat je wilde weten
ilaan schreef:Maar paardensport is alleen mbo toch of bestaat dat ook op het hbo? Anders loop ik volgens mij achter haha. Voor het mbo heb ik nog alle boeken. Ook anatomie. Super mooi en interessant boek. Vond dat zelf een top vak!
@milty
sorry verkeerd begrepenen je kunt altijd duo gewoon bellen. Als je dan vragen voorbereid ben je zo klaar en weet je alles wat je wilde weten