Komt vast goed! Ik was verbaast dat ik uberhaunt was aangenomen

Nadat ik 2 uur te laat gebeld was haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sterreke98 schreef:Wat balen dat jullie contract afloopt!, ik heb in eerste instantie een half jaar contract, daarna zien we wel verder.
Worden die vakantiedagen/vakantietoeslag en atv boven op het bruto uurloon betaalt? Ik heb werkelijk geen idee, en om dat nou gelijk mn 2de werkdag te vragen vind ik ook weer zo
had maar gewoon geprobeerd bij jumbo, formuliertje op internet ingevuld en verzonden en ik had zoiets van, ik zie het wel! Toen ging ik een aantal dagen naar het buitenland, en toen werd ik onderweg ineens gebeld door jumbo na 1,5 dag na de sollicitatie
xLeoniee schreef:Ik heb woensdagavond mn sollicitatiegesprek bij jumbo euroborg (groningen) voor bij de vleeswaren en kaas! Heel wat anders dan 3jaar bij de blokker te hebben gewerkt
Edit: en dan ook nog eens bij de grootste jumbo van nederland
!
!
, had gesolliciteerd op vulploeg, had nog gezegd dat ik liever niet de kassa wou ivm een angst dingetje van mij haha.

1234 schreef:Nja bij albert heijn enzo krijgen ze het ook, maar dan krijgen ze het geloof ik later in 1 keer. Bij ons zit het bij ons maandelijkse loon.
), en misschien binnenkort echt, echt gaan werken
Lous schreef:Hier bij de Foodmarkt hebben ze de nieuwe kleding al vanaf de opening. Vind ik veel mooier,netter en minder oubollig dan die ze hier in de kleine Jumbo's nog hebben.

...