MarliesV schreef:Ik vind de reden geen geld hebben wel een goede reden om niet mee te gaan.
Maar ik lees meer dat de TS geen zin heeft om mee te gaan omdat ze er al 2x is geweest en omdat ze het idee heeft dat ze niets leert van meegaan. Krijg er een beetje een koppige puber beeld bij.
Mooi dat je moeder vind dat jij het op moet lossen maar zo te lezen krijg je op school geen respons.
Ik zou dus als je echt een gegronde reden hebt deze via je moeder naar de school doorgeven en dan niet meegaan.
Als het alleen geen zin is, kost geld en vind het niet waard, dan zeg ik hup gaan en maak er een super ervaring van in plaats van met een sik hier je gal te spuwen. Als je naar Berlijn of London had gemogen was je lachend gegaan en had je waarschijnlijk ook nog een zakcent meegekregen, of zit ik helemaal mis?
Ik snap het wel, hoor. Als je al twee keer in Parijs bent geweest, wat moet je er in godsnaam een derde keer terwijl je eigenlijk niet wil? Weer zien wat je de eerste twee keer hebt bekeken onder het mom van 'het moet van school'?
Eerlijk is eerlijk, het Louvre kom je niet snel door, maar de Eiffeltoren en de Arc zijn echt geen drie bezoekjes waard. En al helemaal niet als het meer dan 300 euro kost, voor dat geld kun je echt superleuk zelf op reis.