werkgever geeft geen drinkwater

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:04

Hoort dat toilet bij de kiosk? Wel slecht dat het zo vies is dan.. Hoort het er niet bij dan kan je er niks aan doen.
Ik vind het dus wel raar dat je je eigen thee moet kopen.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt, als je nou ander drinken wil hebben snap ik het wel maar thee en koffie is toch wel standaard vind ik..
Wij hebben gelukkig eigen toiletten voor het personeel en keuze in drinken, cup à soup, fruit en koekjes.. Best verwend als ik dit zo lees := maar goed, we hebben dan ook gratis koffie en thee voor klanten.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:11

Ik heb altijd eigen lunch en drinken mee moeten nemen naar mijn werk. Vind dat absoluut niet vreemd.

Anoniem

Re: werkgever geeft geen drinkwater

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:30

Ik zou zeggen: ga de mensen die werken in de winkels om je heen een handje schudden om je netjes voor te stellen. En dan informeer je eens voorzichtig of ze het toilet van het winkelcentrum ook zo smerig vinden en of zij weten wie daarover gaat. Niet omdat je dat echt wilt weten natuurlijk, maar hierom: er is een redelijke kans dat iemand zegt: "we hebben gelukkig een eigen toilet in onze winkel, maar als je moet kom je maar bij ons." ;)

En qua water, koffie en thee.... Hoe erg is dat nou? Maak er je eigen feestje van. Neem je favoriete thee mee en genieten maar!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:44

Ik mis het antwoord op de vraag die iemand anders al stelde: heb je helemaal geen kraan in de kiosk? Hoe moet je dan schoonmaken?

En wat voor een kiosk is het, waar ook voedsel gemaakt en verkocht wordt? Dan hoort er zeker een kraan aanwezig te zijn ivm higiene. Maar ook als je geen eten en drinken verkoopt (bijv. Een tijdschriftenkiosk) zou je water moeten hebben om bijv. De stellingen en kassa af te nemen, of doe je dst met een droge doek? Of blijft de stof liggen en hoef je er niets aan te doen? :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:55

Of ze hebben een centrale schoonmaak :)*

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:02

LadyMadonna schreef:

Dat kan ook, maar die doet meestL de grote oppervlakken zoalsde vloer. Die doen meestal niet de stellingen ed. En als er voedsel verkocht wordt, kan je een centrale schoonmaak hebben maar dan nog is een kraan oa verplicht.

Ben benieuwd naar het antwoord van Ts.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:06

fohadie schreef:
LadyMadonna schreef:

Dat kan ook, maar die doet meestL de grote oppervlakken zoalsde vloer. Die doen meestal niet de stellingen ed. En als er voedsel verkocht wordt, kan je een centrale schoonmaak hebben maar dan nog is een kraan oa verplicht.

Ben benieuwd naar het antwoord van Ts.

Nee hoor.
Als ze voorverpakt eten verkopen is schoonmaken niet verplicht.

Daarnaast hebben markt/viskramen die wel onverpakt eten verkopen ook geen kraan bij zich.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:29

Fles water mee, doosje theezakjes en klaar :)

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 22:22

Vraag eens na wie er voor dat openbaar toilet betaald wordt om het schoon te maken en bel ze dat het vies is en hoe vaak het eigenlijk schoongemaakt hoort te worden.