Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Morrow_Less schreef:Dank je wel, ik sta stijf van de stress. Ik hoop dat mijn 5km lange fietstocht me helpt wat te kalmeren
Een keer in het jaar werd ik verwend met een busabbonement van een maand als er echt een meter sneeuw lag, maar dat was niet zo succesvol omdat de bussen dus nooit rijden in de sneeuw. 

Morrow_Less schreef:Ik zal hem met trots deze berichtjes laten lezen hahaMisschien ziet hij dan in dat ik nog best geluk heb met mijn 5km
Zelf zou ik langs de stad + stuk steenweg moeten fietsen. Deze zijn altijd wel goed verlicht, dus dat geluk heb ik wel.
Brr zo door een bos fietsen zou ik toch niet durven, ik heb al bang als ik tegen de middag er ga joggen
elke dag fietsen, hoef je ook niet meer te joggen xxCYNNxx schreef:5,2 km fietsen is niks. Voor dat je het weet fiets je dat in nog geen 20 min.
Als die job je wat lijkt, dan gewoon doen. Duizenden middelbare scholieren van 11/12 jaar die het dubbele moeten fietsen.

Ramooontje schreef:Zelf werk ik fulltime (van 8.30 tot 17.30 = 45 uur aanwezig op de zaak) en reis ik met het ov ruim een uur enkele reis (fietsen, trein, bus en lopen) en ik ben er echt zo klaar mee....