maarja, wat het nu echt wordt...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
) afstudeert! Sinds een week of 2 ben ik begonnen aan het examenjaar van de opleiding MBO BOL Diermanagement niveau 4 aan het Nordwin College te Leeuwarden. Heb er zin in, het laatste jaar alweer.
Hebben de HBO afstudeerders misschien suggesties?
Floemii schreef:Haha vjestagirl, kan gebeuren. Helaas word je door schade en schande wijs, en moet ik eerlijk zijn dat onvriendelijke mails bij mijn hogeschool beter werken dan de vriendelijke mails...
Heel ernstig, maar het werkt gewoon beter.
Ik duim voor je dat er iets aan de deadline gedaan wordt!
.
Haha
En dat wordt bijna op de minuut bij gehouden..
Adamootje schreef:Haha oeps, Vjestagirl. Kan gebeuren. Hopelijk doen ze snel wat aan die deadline.
Welkom umaydream! Geen flauw idee in welke richting je zoekt? Zou je nog steeds iets willen doen in de dieren, wil je meer de management kant op, of wil je echt totaal iets anders?
Ik zal van de week 's wat studiekeuze tests zoeken op Google, wie weet kom ik dan wat verder!
xManon_ schreef:Studeren jullie alleen af? Ik moet namelijk in een tweetal afstuderen...
Saintelette schreef:Zijn er hier mensen die al weten waar ze zichzelf op (of laten) trakteren als ze klaar zijn?
Wie geeft me even een schop onder mijn kont?
. Nissima schreef:xManon_ schreef:Studeren jullie alleen af? Ik moet namelijk in een tweetal afstuderen...
Ik heb nog nooit gehoord van afstuderen in duo's! Lijkt me heel vervelend.. Hoe ervaar je het zelf?
maar wel de indeling al en ik heb niet zo'n positief beeld van degene waarmee ik moet, dus ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. Heb m'n zorgen al aangegeven en zodra het misgaat wordt het project gesplitst of iets dergelijks.