Rooster nog steeds niet bekend, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: Rooster nog steeds niet bekend, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 07:26

Nou geen rooster meer gehad. Voor vandaag hebben we wel een dagrooster maar de rest van de week geen idee. Heel irritant, moet nog 2 dagen bijrijdpaard plannen, de fysio nog bellen, wil nog bij het NK gaan kijken... Vandaag gaan we een stadswandeling maken en morgen op excursie (ik kan dan niet vanwege een begrafenis). Er stond een berichtje op de blog dat het definitieve rooster pas over 2 weken bekend is ofzo. Volgende week gaan ze naar Londen, maar geen idee wat de thuisblijvers moeten doen. :')
Maar jemig, als ik elke keer de dag van te voren pas het programma krijg hoe moet ik dan ooooit iets plannen...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 08:49

Hier ook nog niks nieuws. Heb besloten dat als er vanavond nog niks bekend is ik morgen om 10 uur op school sta en dan verhaal ga halen.
En misschien een klacht indienen want het is zo onduidelijk allemaal.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 08:59

Ik zit ook op Saxion en heb mijn rooster sinds woensdag. Gisteren waren de roosters even offline en stonden ze er in de avond weer op.
Ik zou ook een klacht indienen in jou geval Anoli :j hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid over je vakken en rooster

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 10:01

Na heel wat geploeter heb ik nu (hopelijk) het juiste rooster gevonden. Hey staat echter compleeeeet ergens anders dan waar ik gewend ben. Het Was dus echt een naald zoeken in een hooiberg.

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 10:08

Ik begin morgen met mijn laatste semester en ik heb ook nog geen rooster. Ik studeer wel deeltijd, dus de dinsdag staat voor mij vast, maar er zouden andere lesuren komen is ons vorig jaar verteld en ik heb nog geen idee hoe laat mijn lessen beginnen.

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 10:16

Ik weet mm rooster sinds vrijdag en moet vandaag beginnen, veranderen ze het rooster vanmorgen vroeg alsnog. Gelukkig zagen studiegenootjes dat en hebben die het gelijk op de app gegooid

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 19:06

Jongens ik heb een rooster *\o/*
Gaat over klas 1A en 1B, we hebben nog geen idee wie er in welke klas horen maar het is een begin -:)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 20:24

Nou les 1 gehad. Ging ook alweer lekker. We gaan alle 26 hoofdstukken van het boek behandelen al zullen we waarschijnlikk wat hoofdstukken in eigen tijd moeten bestuderen want het was de docent nog nooit gelukt om de 26 hoofdstukken in 8 weken tijd te behandelen... dusszss.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 20:31

Mijne stond er sinds woensdag op. Ook Saxion Deventer.
Ik studeer HIDS, maar dat is een kleine studie die als wij klaar zijn stopt :').

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 06:40

Wij klagen altijd dat het bij ons slecht geregeld is, maar ik geloof dat wij geen recht van spreken hebben als ik t hier zo allemaal lees!

Gisteren info college gehad (gaat over wat we dit jaar en vooral deze periode kunnen gaan verwachten), daarna info/opstart college voor praktijk gericht onderzoek. En vandaag dan pgo en eerste werkcollege praktijk gericht onderzoek... benieuwd naar beide tutoren en vooral mijn onderwijs groep. :')

Maar het is allemaal wel erg duidelijk, dus mogen niet klagen vergeleken met de meeste hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 12:00

Hier gaat het nog steeds lekker.
Zondagavond stond er een rooster op, op de dinsdag vrij en maandag van 12:00 tot 16:30 en woensdag t/m vrijdag van 8:30 tot 14:00.
Kijk ik net nog een keer, moet ik woensdag 2 uurtjes heen en donderdag en vrijdag van 8:30 tot 14:00. Maandag en dinsdag vrij..
Ben benieuwd of hij zo blijft, moet morgen heen. Wat een rooster... :=

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 12:02

Nou vak 2 is nu ook bekend nadat ik de docent heb gesmeekt om het op een bepaalde dG en tijdtegeven... hij doet het ook nog :')

Vak drie is pas volgende week bekend.... zucht...

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 12:23

Dan ben ik toch wel heel benieuwd hoeveel zo'n studie kost??? Wat een zootje, je hebt gelijk hoor Anoli op je strepen staan en een organisatie zoeken waar je een klacht kan indienen!!!

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:11

Bij de meesten van jullie nog altijd net zo'n bende dus. Hier helaas ook niet beter.

Komen we gisteren aan op school blijkt de docent alweer ongepland te zijn. Dus moesten we naar een ander lokaal naar onze nieuwe docent. Dan zouden we voor 1 keer samen hebben met de andere klas en vanaf de volgende les alleen met onze klas les te hebben. Dat ging flink ten koste van de les. Volgende les was 3 uur later of zo. Zitten we daar, klopt er geen zak van de klassenlijst, omdat ze gedeeltelijk studenten om hebben gepland. Waardoor ook niet iedereen zat waar hij hoorde. Aansluitend nog een hoorcollege met nieuwe informatie over dit jaar. Daar was al bijna niemand en de informatie die daar verteld werd was ook bijna niet te volgen. Geweldige eerste dag. Met als toppunt een docente die heel veel respect voor ons had. We moesten dit jaar namelijk heel, heel erg veel doen... Fijn een school die besloten heeft alles om te gooien dit jaar...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 14:37

kiomiamigo schreef:
Dan ben ik toch wel heel benieuwd hoeveel zo'n studie kost??? Wat een zootje, je hebt gelijk hoor Anoli op je strepen staan en een organisatie zoeken waar je een klacht kan indienen!!!

ik betaal dit jaar 1906 euro aan studiegeld. Maar goed voor mij een flinke hap geld, voor de overheid een schijntje...

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:42

Voor dat geld mag je evengoed, wel knap les verwachten!!!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 15:47

Ja idd, en als je dan bedenkt dat 1 vak bekend is (maar die moest je via een andere klas in het rooster opzoeken en dat werd niet vermeld), 1 vak net vanochtend door mijzelf is geregeld (ik heb de docent gesmeekt om die les op woensdagochtend te geven), en 1 les "waarschijnlijk" ( >;) ) pas volgende week bekend is...

pffttt dan wordt je toch niet goed?!

Daarnaast vol ik een "vak" opleidingscommissie lid en niemand weet aan welke criteria ik moet voldoen om mijn studiepunten te krijgen _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 17:53

Anoli, wat een drama...

Jeetje...

Hier begin Ik langzaam weer in het schoolritme te komen. Heel langzaam aan worden dingen duidelijker. Gelukkig.

En met behulp van wat studiegenoten Is het rooster dus bekend geworden, anders Was ik daar zelf echt niet uit gekomen :+ Atechnische muts hier :P

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 18:29

En vak nr 3 is bekend. Ik moet dus voor 4 vakken 4 dagen in de week naar school. Jippie...