leuke beroepsverhalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 22:42

Wat een leuke verhalen komen hier voorbij! Vooral die van de werklui in operatie outfit en de rijles verhalen.

Ik heb niet echt een specifiek verhaal, maar tot een jaar geleden zat ik nog in de makelaardij. Regelmatig kom je dan tijdens de in-verkoop-name de meest rare dingen tegen. Zo betekent 'opruimen' niet voor iedereen hetzelfde. Regelmatig dat de vuile was en vies ondergoed door het hele huis lag. Heel smerig. Ik maakte de foto's van de woningen en ging dan soms alleen en soms met de verkoper door het huis. Het was ook geen uitzondering om het 'speelgoed' van de man en vrouw des huizes in de slaapkamer aan te treffen. Alleen soms lag het wel eens in de weg voor de foto. Tja, ik vond t dan altijd erg grappig om de verkoper gewoon te vragen of dat even opzij gehaald kon worden. Vonden vooral zij vaak erg gênant.

Ook ben ik een keer samen met mijn collega (en tevens een van m'n beste vriendinnetjes) bij een mega groot huis geweest. Verkoper was beneden en wij liepen boven te dwalen zoekende naar alle kamers. Komen we een onwijs grote ruimte in met een enorm vierkante bak in het midden. Groot matras erin, kussens erop en een paal in het midden. Rondom alle muren stonden stoelen/banken. Nou, dan weet je wel genoeg, haha! We keken elkaar wel even raar aan.

Wat ook wel een vreemd en apart, maar triest verhaal was, was van een man wiens appartement al lang in de verkoop stond. Gescheiden van z'n vrouw, maar wel echt een leuke vent. We dachten allemaal dat ie gay was en dat ie daardoor uit elkaar was. Hij was wel erg veeleisend en regelmatig ging een van ons erheen voor overleg of nieuwe foto's omdat hij weer iets veranderd had in het interieur. Als je daar kwam en hij was thuis dan zat je zo een uur met hem te kletsen op de bank.

Op een gegeven moment was er een bezichtigingsaanvraag (nadat we een week ervoor weer nieuwe foto's hadden gemaakt) en probeerde we contact met hem te krijgen. Hij vertelde dat hij niet zo lekker was, dus of we later even terug wilde bellen. Wij de dagen erna een paar keer geprobeerd, maar kregen geen gehoor. Toen belde z'n ex die week op dat ze hem dood op de bank had gevonden. Pff, dat vonden we toch wel erg heftig.

ThreeFingers

Re: leuke beroepsverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 22:46

@Marcato jouw verhaal kreeg wel een andere wending...triest.

Je andere verhalen zijn dan wel grappig ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 22:52

Ik werk op Schiphol bij de securitycheck en heb wel wat leuke verhalen :Y)

Even voor de duidelijkheid:
Een poortje, zo'n metaal-detectiepoortje waar je doorheen loopt tijdens de controle, gaat niet alleen piepen bij zwaarder metaal. Hij piept ook willekeurig, dus een op de zoveel mensen eens. Dit om ook eventueel de kans te krijgen andere dingen te onderscheppen die niet van metaal zijn (denk aan; drugs).
Dit noemen we dan ook: een random.

Er kwam een dame door de check. Deze werd random geselecteerd door het poortje en dit vertelde ik er dan ook bij.
"Oh kind" zei ze, "Het zullen mijn piercings wel zijn.."
En hop, daar trok de dame haar truitje omhoog om haar tepelpiercings te showen. :oo Met de woorden, "Ik heb er hier *wijzend tussen haar benen* ook nog een, moet je die ook zien? Ik ga er zo voor liggen hoor.." wilde ze al bijna aangestalte maken om op de inpaktafels te gaan liggen.. -O-
Heb uiteraard gezegd dat dat niet hoeft en heb maar een beetje geshockeerd mijn fouillering gedaan.
Ik was echt flabbergasted :')

En hoe vaak ik een passagier dan wel niet uitleg wat een random inhoudt, en dan zeggen ze "Aha, oke!" , vaak krijg ik dan na mijn fouillering nog wel te horen;
- "Was het dan misschien mijn navelpiercing?"
- "Ik weet het al! Ik heb een vulling in mijn kies!"
- "Het zijn de knoopjes van mijn spijkerbroek!"
Of de ergste..
- "Ik ben ongesteld, dan is mijn IJZERgehalte hoog.."

Ook wel eens iemand wijsgemaakt dat het door zijn SPIJKERbroek kwam, want daar zitten soms echte spijkers in verwerkt! Hij geloofde het (althans zo serieus als hij antwoordde) en zou de broek voortaan niet meer aandoen bij een controle :')

Er kwam een gezin door de check. Vooraan bij de tafel wordt er gevraagd de vloeistoffen en electronica uit de tas te halen en apart in een bakje te leggen. Een van de tassen van het gezin gaat door de X-ray, en mijn collega ziet er nog vloeistoffen in zitten. Deze geeft het aan mij door, waarna ik met de tas aan de achterzijde wacht totdat het gezin door het poortje is gelopen.
Ik vraag de moeder of ik de tas mag controleren en of zij deze wil openen. Dit mag, ze opent de tas en ik tover er pakjes chocomel uit.
"Sorry mevrouw, deze mogen helaas niet mee."
De dame kijkt verbaasd en vraagt waarom het niet mee mag. Hierop antwoord ik dat vloeistoffen boven de 100ml niet mee mogen in de handbagage.
De dame zegt verbaasd: "Maar mevrouw, dit is CHOCOMEL, dit is DRINKEN. Geen vloeistof :n .."
Heb maar even uitgelegd wat we onder het begrip vloeistof verstaan :+

Een keer was ik een vrouw aan het fouilleren en ging net door mijn knieen om haar benen te checken. Ik vroeg terwijl ik zakte of ze haar benen iets verder uit elkaar wilde doen, en hierop keek ik haar ook aan vanaf beneden. Niest ze me toch zo in mijn gezicht :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 22:56

het vorige bedrijf waar ik werkte was een leer bedrijf, we kregen elk jaar 6 jongens die bij het vak in de praktijk kwamen leren. Ik was altijd de (on)gelukkige die 2 van die jongens mee kreeg en vaak waren het van die knurften die het allemaal wel zou jeuken wat je ze vertelde.

Het was maandag en ik kreeg een nieuwe jongen mee, best jonk maar was niet één van de slimsten maar hij deed wel goed zijn best. Deze jongen was soms nogal afwezig wat het communiceren wel eens lastig maakte maar vaak leverde dat wel grappige situaties op, zo ook zijn eerste vrijdag middag op de bouw.
Ik had hem een klusje gegeven en rond half 3 kwam hij melden dat hij klaar was, ik met hem mee gelopen om zijn werk te controleren. Daarna vroeg hij of hij nog wat moest kon doen waarop ik zei "Ik heb eigenlijk geen zin meer" en die jongen vroeg mij serieus of hij wat op moest halen :') natuurlijk liet ik die kans niet liggen en stuurde hem naar de materiaal container met een dom verhaal, na een half uur komt hij terug met de mededeling dat hij het niet kon vinden, ik heb hem door gestuurd naar een collega en die snel gebeld dat hij hem maar weer door moet sturen naar de volgende O:)
De jongen heeft ander half uur lopen zoeken naar "zin" _O- later vertelde hij mij dat hij me niet goed verstaan had en dacht dat ik zink moest hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:03

Dreamy schreef:
Ik werk op Schiphol bij de securitycheck en heb wel wat leuke verhalen :Y)

Even voor de duidelijkheid:
Een poortje, zo'n metaal-detectiepoortje waar je doorheen loopt tijdens de controle, gaat niet alleen piepen bij zwaarder metaal. Hij piept ook willekeurig, dus een op de zoveel mensen eens. Dit om ook eventueel de kans te krijgen andere dingen te onderscheppen die niet van metaal zijn (denk aan; drugs).
Dit noemen we dan ook: een random.

Er kwam een dame door de check. Deze werd random geselecteerd door het poortje en dit vertelde ik er dan ook bij.
"Oh kind" zei ze, "Het zullen mijn piercings wel zijn.."
En hop, daar trok de dame haar truitje omhoog om haar tepelpiercings te showen. :oo Met de woorden, "Ik heb er hier *wijzend tussen haar benen* ook nog een, moet je die ook zien? Ik ga er zo voor liggen hoor.." wilde ze al bijna aangestalte maken om op de inpaktafels te gaan liggen.. -O-
Heb uiteraard gezegd dat dat niet hoeft en heb maar een beetje geshockeerd mijn fouillering gedaan.
Ik was echt flabbergasted :')

En hoe vaak ik een passagier dan wel niet uitleg wat een random inhoudt, en dan zeggen ze "Aha, oke!" , vaak krijg ik dan na mijn fouillering nog wel te horen;
- "Was het dan misschien mijn navelpiercing?"
- "Ik weet het al! Ik heb een vulling in mijn kies!"
- "Het zijn de knoopjes van mijn spijkerbroek!"
Of de ergste..

Ook wel eens iemand wijsgemaakt dat het door zijn SPIJKERbroek kwam, want daar zitten soms echte spijkers in verwerkt! Hij geloofde het (althans zo serieus als hij antwoordde) en zou de broek voortaan niet meer aandoen bij een controle :')

Er kwam een gezin door de check. Vooraan bij de tafel wordt er gevraagd de vloeistoffen en electronica uit de tas te halen en apart in een bakje te leggen. Een van de tassen van het gezin gaat door de X-ray, en mijn collega ziet er nog vloeistoffen in zitten. Deze geeft het aan mij door, waarna ik met de tas aan de achterzijde wacht totdat het gezin door het poortje is gelopen.
Ik vraag de moeder of ik de tas mag controleren en of zij deze wil openen. Dit mag, ze opent de tas en ik tover er pakjes chocomel uit.
"Sorry mevrouw, deze mogen helaas niet mee."
De dame kijkt verbaasd en vraagt waarom het niet mee mag. Hierop antwoord ik dat vloeistoffen boven de 100ml niet mee mogen in de handbagage.
De dame zegt verbaasd: "Maar mevrouw, dit is CHOCOMEL, dit is DRINKEN. Geen vloeistof :n .."
Heb maar even uitgelegd wat we onder het begrip vloeistof verstaan :+

Een keer was ik een vrouw aan het fouilleren en ging net door mijn knieen om haar benen te checken. Ik vroeg terwijl ik zakte of ze haar benen iets verder uit elkaar wilde doen, en hierop keek ik haar ook aan vanaf beneden. Niest ze me toch zo in mijn gezicht :')

Ik heb zo'n 'random' ook wel eens gehad, maar ik vond het zo raar... Ik was een jaar of 12, had net mijn eerste bh'tje gekregen van mijn moeder dus ik ging door dat ding (ik vlieg al sinds m'n eerste levensjaar, nog nooit gepiept) en ik piepte. Dus ik moest gefouilleerd worden en ik dacht dus inderdaad dat het door de beugel van mijn BH kwam, of door mijn laarzen (want daar zit metaal in de zool. Mijn moeder moet op de rechtbank ook altijd haar laarzen uit. Oh edit, mijn moeder is niet een of andere crimineel ofzo hoor, gewoon voor haar werk _O- )

''Nee, we doen gewoon random iemand eruit pikken om te checken.'' Stond daar ook wel effe van ... huh? Snap best dat mensen drugs mee willen smokkelen dmv. hun kind maar de manier waarop ze het uitlegde ging mij echt voorbij _O-

Gaan piercings wel af of niet?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-08-14 23:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:04

Dreamy schreef:

:') :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:09

BarryPlopper schreef:
het vorige bedrijf waar ik werkte was een leer bedrijf, we kregen elk jaar 6 jongens die bij het vak in de praktijk kwamen leren. Ik was altijd de (on)gelukkige die 2 van die jongens mee kreeg en vaak waren het van die knurften die het allemaal wel zou jeuken wat je ze vertelde.

Het was maandag en ik kreeg een nieuwe jongen mee, best jonk maar was niet één van de slimsten maar hij deed wel goed zijn best. Deze jongen was soms nogal afwezig wat het communiceren wel eens lastig maakte maar vaak leverde dat wel grappige situaties op, zo ook zijn eerste vrijdag middag op de bouw.
Ik had hem een klusje gegeven en rond half 3 kwam hij melden dat hij klaar was, ik met hem mee gelopen om zijn werk te controleren. Daarna vroeg hij of hij nog wat moest kon doen waarop ik zei "Ik heb eigenlijk geen zin meer" en die jongen vroeg mij serieus of hij wat op moest halen :') natuurlijk liet ik die kans niet liggen en stuurde hem naar de materiaal container met een dom verhaal, na een half uur komt hij terug met de mededeling dat hij het niet kon vinden, ik heb hem door gestuurd naar een collega en die snel gebeld dat hij hem maar weer door moet sturen naar de volgende O:)
De jongen heeft ander half uur lopen zoeken naar "zin" _O- later vertelde hij mij dat hij me niet goed verstaan had en dacht dat ik zink moest hebben

Nah, dat is flauw hoor, je leerlingen naar bolle buishamers en plintleertjes laten zoeken..... }:)

Maarre, weet jij hoe je als leerling vijf volwassen bouwvakkers stil krijgt?

Zeggen dat je tegelijk meer vriendinnen hebt dan zij in hun hele leven........

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:12

ach we hebben er een keer ééntje 4 uur laten zoeken naar glaspluggen

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:19

BarryPlopper schreef:
ach we hebben er een keer ééntje 4 uur laten zoeken naar glaspluggen

_/-\o_ _/-\o_

Het wordt erger als je collega's een mop RVS op je bureau leggen met de mededeling: dit is een pomp, is stuk, doe even een nieuwe.........
Nou heb ik meer te doen dan een pomp uitzoeken, maar het heeft me uiteindelijk twee weken (!!) gekost voordat ik er met de leverancier uit was welke versie ik had. Punt was dat er nog drie tekens op het typeplaatje stonden, de rest was onleesbaar. Ook het archief bood net te weinig info om uit alle mogelijkheden de juiste te kiezen. Pomp komt volgende week binnen, hopelijk is het de juiste.......

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:22

Doanique schreef:
Ik heb zo'n 'random' ook wel eens gehad, maar ik vond het zo raar... Ik was een jaar of 12, had net mijn eerste bh'tje gekregen van mijn moeder dus ik ging door dat ding (ik vlieg al sinds m'n eerste levensjaar, nog nooit gepiept) en ik piepte. Dus ik moest gefouilleerd worden en ik dacht dus inderdaad dat het door de beugel van mijn BH kwam, of door mijn laarzen (want daar zit metaal in de zool. Mijn moeder moet op de rechtbank ook altijd haar laarzen uit. Oh edit, mijn moeder is niet een of andere crimineel ofzo hoor, gewoon voor haar werk _O- )

''Nee, we doen gewoon random iemand eruit pikken om te checken.'' Stond daar ook wel effe van ... huh? Snap best dat mensen drugs mee willen smokkelen dmv. hun kind maar de manier waarop ze het uitlegde ging mij echt voorbij _O-

Snap dat je het als kind-zijnde niet snapt :D
Er wordt zelfs drugs gesmokkeld in baby-lijkjes, doen de ouders alsof de baby slaapt.. we moeten dus ook altijd voelen tijdens de controle of het lichaampje wel warm is/het ademt..

Piercings gaan over het algemeen niet af. Dat is bijna te vergelijken met de hoeveelheid metaal van een paar broeksknoopjes, waar zo'n poortje dus ook niet van af gaat :n
BH-beugels kunnen wel, heb het wel zelden meegemaakt, maar dit is meer bij vrouwen die een flinke cup hebben :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:39

Echt? Gatver... Ik had daar wel eens zo'n verhaal over gelezen maar wist niet dat dat echt gebeurde...
En de combinatie van broeksknoopjes en een piercing dan? Of gaat het echt per plek? Ik heb een keer een passer in mijn etui laten zitten (per ongeluk) die mocht gewoon mee? :') Ze wilden wel zien wat het was. En ze waren heel verbaasd dat ik 2 etuis had maar die ene was een makeuptasje.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:47

Doanique schreef:
Echt? Gatver... Ik had daar wel eens zo'n verhaal over gelezen maar wist niet dat dat echt gebeurde...
En de combinatie van broeksknoopjes en een piercing dan? Of gaat het echt per plek? Ik heb een keer een passer in mijn etui laten zitten (per ongeluk) die mocht gewoon mee? :') Ze wilden wel zien wat het was. En ze waren heel verbaasd dat ik 2 etuis had maar die ene was een makeuptasje.

Ligt aan de plek :j en op broeksknoopjes en ritsen (wel standaard broek) is ie gewoon al berekend volgensmij. Alles wat daarbuiten aan zwaardere metalen wordt gedragen, of teveel op dezelfde plek, gaat ie pas op af :j

Passers mogen gewoon mee ja, en nog wel meer wat ik zelf ook niet heel logisch vind. Maar de regels bepalen we helaas niet zelf :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:54

@Dreamy, oeeh! Dat is echt de kant die ik qua beroep op wil :)) Lijkt me ook een best afwisselende baan!

Mag vrijwilligerswerk ook?
Ben nog wel eens parcourhulp bij springen.
Een keer zat ik met de 2 parcoursbouwers en 2 andere parcourshulpen in het midden van de bak.
Parcourbouwers hadden een paar hele flauwe grappen..
Zo liep ik naar een hindernis om de balk e rt op te leggen. Til de zwart-blauwe gestreepte balk op.. Leg hem in de lepels, hoor je de parcourbouwer zeggen: 'de zwarte kant moet boven!'
Ik er schaapachtig naar kijken van 'huh?' en de anderen maar lachen :')

Of het moment dat iemand bij de bar keihard roept '1 frikandel'. Dit hoorden we net in de bak terwijl er een paardje langskwam.
Parcourbouwer tegen ons 'ja, die loopt voor ons!'
Amazone moest ook lachen toen ze klaar was en stapte naar ons toe. Ook zij had het gehoord en vond de grap stiekem wel leuk.. Vooral de toevalligheid van 'frikandel' en langsrijden.
Sommigen kunnen de grappen wel waarderen, en dan is het echt een dolleboel :')

Ook eens in de stromende regen parcourhulp bij de ponys.. twee parcourshulpen aan de kant met een paraplu boven het hoofd.. Zaten we verkleumd aan een bakje patat :')
We moesten de paraplu vasthouden.. Ons bakje patat.. En we hebben maar 2 handen, volgensmij heeft het eten er erg grappig uitgezien in het begin :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 00:10

Dreamy schreef:
Doanique schreef:

Ligt aan de plek :j en op broeksknoopjes en ritsen (wel standaard broek) is ie gewoon al berekend volgensmij. Alles wat daarbuiten aan zwaardere metalen wordt gedragen, of teveel op dezelfde plek, gaat ie pas op af :j

Passers mogen gewoon mee ja, en nog wel meer wat ik zelf ook niet heel logisch vind. Maar de regels bepalen we helaas niet zelf :Y)

Oh ik heb geen maffe piercings hoor, ik heb een ringetje boven in m'n oor _O- Vroeg het me gewoon af.
Heb je wel eens maffe dingen uit koffers of bagage (of zelfs mensen) gehaald?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 06:19

Wat een verhalen, wat een leuk topic. *\o/*

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 07:30

Dreamy schreef:
Doanique schreef:

Snap dat je het als kind-zijnde niet snapt :D
Er wordt zelfs drugs gesmokkeld in baby-lijkjes, doen de ouders alsof de baby slaapt.. we moeten dus ook altijd voelen tijdens de controle of het lichaampje wel warm is/het ademt..

Piercings gaan over het algemeen niet af. Dat is bijna te vergelijken met de hoeveelheid metaal van een paar broeksknoopjes, waar zo'n poortje dus ook niet van af gaat :n
BH-beugels kunnen wel, heb het wel zelden meegemaakt, maar dit is meer bij vrouwen die een flinke cup hebben :j

jeetje wat ziek zeg!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 11:50

Doanique schreef:
Oh ik heb geen maffe piercings hoor, ik heb een ringetje boven in m'n oor _O- Vroeg het me gewoon af.
Heb je wel eens maffe dingen uit koffers of bagage (of zelfs mensen) gehaald?

Wij doen ook controle op doorvluchten, en daarbij hebben we wel eens gevilde ratten uit een tas gehaald!

Verder wel eens verborgen wapens (mesjes achter gespen van riemen, creditcard mesjes).

Ook worden er wel eens drugs onder pruiken vandaan getoverd of onder "medisch verband".
Een slimmerik had drugs verstopt door het op zijn lichaam in te pakken met zilverfolie.. En ja, dat gaat piepen :')

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:18

Ik stond voor mijn werk te kijken bij het laden van een vrachtwagen vol varkens.
(houd dan oa toezicht op dierwelzijn, dus netjes met de dieren omgaan en niet te veel in 1 hokje).

De varkens willen niet zo heel vlot lopen, het regent een beetje en tussen het uit de schuur komen en i de vrachtwagen zijn, worden ze dan nat.
De bewuste chauffeur die de varkens netjes opdreef, kletst altijd heel wat af tegen de dieren die hij inlaadt.

"Kom, varkentjes, loop eens door! Doorlopen nou, ik waarschuw jullie! Een gewaarschuwd varken telt voor 2!!!"

Ik laat hem dat koppeltje varkens nog inladen, kijk in de vrachtwagen en zie dat die ongeveer half vol is. Als hij de vrachtwagen weer uitloopt om het volgende koppeltje op te halen, zeg ik tegen hem dat hij moet stoppen, omdat zijn vrachtwagen nu vol is.
Verbaasd kijkt hij van mij naar zijn wagen. Waarop ik tegen hem zei dat wanneer een gewaarschuwd varken voor 2 telt, zijn auto nu echt vol was! _O-
Hij moest er zelf ook om lachen, vond hem leuk gevonden.

En wat hij vervolgens vrolijk tegen het volgende koppeltje varkens zei toen dat niet wilde doorlopen?
"Kom varkens, loop eens door, ik waarschuw niet meer!"
Laatst bijgewerkt door Marije_jiplover op 10-08-14 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:20

Hihih geweldig!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:31

Haha Dreamy... ijzergehalte hoog tijdens menstruatie.
Ik ben ook wel eens gefouilleerd bij zo'n random check.. ben altijd weer bang dat het alarm afgaat. Misschien tot over 5 weken dan mag ik weer vliegen :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:33

Zelfs ik vind het nog spannend als ik erdoorheen moet bij de personeelsdoorgang :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:35

Doe je dan ook een happy dance als hij nìet afgaat? :P

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 12:44

Dreamy schreef:
Zelfs ik vind het nog spannend als ik erdoorheen moet bij de personeelsdoorgang :D

Haha ik bij de action :+

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:45

Ik heb een aantal jaar in een verzorgingstehuis gewerkt waaronder ook op de gesloten afdeling. Zoveel meegemaakt daar!

Er zat daar ook een man die zijn hele leven lang boer is geweest en die stond elke morgen rond de klok van 5 uur op om de koeien te melken. Elke morgen weer. :Y) Dan liep een nachtzuster met hem een aantal rondjes over de gang en toen ging hij weer naar bed.

Of als er een vliegtuig overvloog van de vliegbasis ging sommige onder het bed liggen, die dachten dat er oorlog was (meeste hadden de tweede wereldoorlog meegemaakt).

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 12:49

Mayflower, die laatste vind ik echt sneu! -O- Mijn oma heeft er ook nogsteeds trauma's aan..

Hier niet echt denderend werk, mest elke week een uurtje uit waar ik voor betaald krijgt maar dat is altijd hetzelfde.. Enige wat er wel eens is gebeurd is dat een paard mijn zus haar muts vast had en m'n zus dus niks anders kon dan maar meelopen _O-