Ben verpleegkundig centralist op de meldkamer.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BarryPlopper schreef:vroeger was ik elektricien, een beroep vol spanningtegenwoordig ben ik spuitcabine bouwer, niet echt spannend maar wel leuk (zijn maar 3 andere bedrijven in NL die concurent zijn )
eempiej schreef:Ik ben (1 van) de persoon(en) die je aan de lijn hebt als je 112 belt en je een ambulance of de brandweer nodig hebt
Ben verpleegkundig centralist op de meldkamer.
Lijkt me ook heel interessant maar ook soms moeilijk.
BelleTessa schreef:Kiimm_ schreef:
Wauw, respect hoor. Met verslaving werken is erg lastig vind ik. Sterk in je schoenen staan!!
Ja, ze willen vooral alles NU en NU. Niet over 5 minuten, nee NU.
Zijn ze altijd gewend door alles op te lossen met middelen die direct werken, dus 5 minuten wachten op iets is een hele klus
MacavityL schreef:Ben hersenwetenschapper en in tegenstelling tot sommige van mijn collega's die alleen hersenen op een MRI zien, zie ik ze ook in het echt. Ik coordineer het autopsy team wat inhoudt dat we een belletje krijgen als er iemand komt te overlijden die zijn hersenen (met specifieke ziekte) heeft gedoneerd aan de wetenschap. Dan scannen wij de hersenen als deze nog in het lichaam zit, nemen we (de patholoog) de hersenen uit, scannen nogmaals en beslissen welke afdeling welke stukjes van deze hersenen krijgt om omderzoek mee te doen.

HorseTopShop schreef:BlackShadowZ schreef:@Horsetopshop aaah vertel eens wat van die griezelverhalen dan?
ik geloof er niet zo in. Maar de standaard dingen. Dus inderdaad die hoek op de begraafplaats waar het altijd waait. En iets wat ze ineens langs zien schieten in hun ooghoek.
Hij vertelde me ook dat er 1 graf is waar een man ligt waar steeds alles omver ligt. Dus alles wat er bij dat graf neergezet wordt zoals kleine lantaarns, kaarsjes, etc. liggen dan plat.
Maar ook bijvoorbeeld kleine bossage wat op 1 plek steeds dood gaat.
BarryPlopper schreef:vroeger was ik elektricien, een beroep vol spanningtegenwoordig ben ik spuitcabine bouwer, niet echt spannend maar wel leuk (zijn maar 3 andere bedrijven in NL die concurent zijn )
ThreeFingers schreef:Ken persoonlijk een machinist die er vrij "cool" onder bleef.
Maar idd voor de meeste zal het de nodige trauma's met zich meebrengen.