o super chill!:D Ben jij ook zo bang dat je gaat verdwalen?:P ik ben echt als de dood dat ik mijn gebouwen en lokalen niet kan vinden!
MerelV
Geplaatst: 26-08-14 10:46
Is het niet zo dat je een soort reis vergoeding kunt krijgen ipv ov? Engels is prima te doen, gaat vanzelf steeds sneller.
Edit: weten jullie al alle afkortingen bij welke gebouwen horen van de ru? Dat is wel handig namelijk
Laatst bijgewerkt door MerelV op 26-08-14 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
apple01
Geplaatst: 26-08-14 10:47
Ayasha schreef:
sociale psychologie was bij de ou engels maar is goed te doen hoor. Geen al te moeilijke woorden of zinnen. Je hoeft geen extreme kennis van het engels te hebben zeg maar.
Fijn om te horen!
Wat leuk dat het hier zo gezellig druk is
Sunneva
Geplaatst: 26-08-14 10:48
Ik heb de intro gedaan en daarbij hebben we redelijk wat rondgelopen, ik denk dus dat ik het nu ongeveer wel kan vinden Weet ik niet mereltjuh, ik zal er eens naar gaan kijken.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 26-08-14 10:49
Apple01: zoek op FB naar de OU groepen. Per vak is er een groep en daar zetten mensen hun samenvattingen op.
_MG
Geplaatst: 26-08-14 10:49
Ik meld me ook! Vrijdag introductie voor mijn tweede master! Ik studeer in Maastricht. Ben deze zomer afgestudeerd voor Social and Health psychology en ga nu nog Mental health doen. 8 september dan ook starten met stage
Uhm TVA is Thomas van Aquino. Meer weet ik niet haha.
L_isanne
Geplaatst: 26-08-14 10:53
Mereltjuh volgens mij is dat vorig jaar afgeschaft die vergoeding, maar correct me of i'm wrong!
Ik bedoelde inderdaad de benzine.
Afkortingen weten bij welke gebouwen is inderdaad een goede tip! De lokalen enzo vinden is zelfs mij gelukt met mijn ozo slechte richtingsgevoel! Kwestie van de bordjes volgen!
TVA: Thomas van Aquino E: Erasmus SP: Spinoza LIN: Lineausgebouw CC: Collegezalencomplex
Leuk topic! Ik ga nu beginnen aan m'n derde jaar aan de EUR, richting O&O (onderwijs en ontwikkeling). Alhoewel ik niet echt in R'dam ga beginnen, ik vertrek vrijdag voor m'n minor naar Canada!