Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:haha, dat boek is wel een hele goede. Papiertje erom, strik erop, op het buro leggen en vrolijk gedag zwaaien
Kostolany schreef:Joolien?Saar4: Maar je hoeft haar de waarheid niet te zeggen:) Want je weet niet wat die is van de andere kant uit;) Dat bedoel ik met conclusies en oordelen vellen. Je kan het ook open kaart spelen en anders aankleden. Vragen of er iets aan de hand is met haar/bedrijf en als ze vraagt waarom vraag je dat: Zeg je gezien de reacties die je afentoe heel bot geeft. Het voelt niet fijn om zoiets zo over je heen te krijgen en je demotiveerd ons om voor jullie harder te werken. Daar het negative gevoel eens om naar positief want dan halen we veel meer uit mensen.
Maak gebruik van de sterke punten van mensen inplaats van altijd de zwakke aan te spreken en proberen te verbeteren:) Daar komt veel meer uit dan andersom:)
Joolien schreef:Kostolany, mocht ze tegen me uitvallen ga ik idd iets zeggen in de trant van 'waarom kun je niet normaal tegen mij praten? Zo luister ik niet naar je.'
Ik heb overigens een bericht gestuurd naar de Arbo, ben benieuwd...
Lins_Vetra schreef:Maar wat is dan het doel van dit topic?Ik vind het vrij gemakkelijk om te zeggen: "ik doe er niks mee, krijg ze het heen en weer", maar aan de andere kant er wel zo mee zitten.
Dat rijmt bij mij niet
MarjanB schreef:Misschien heb ik heel makkelijk praten maar zou je het nu niet beter naast je neer kunnen leggen wat betreft commentaar/snauwen naar jou? Het is duidelijk niet persoonlijk van je bazen want ze doen het bij iedereen!