Kaus schreef:Inderdaad eerst maar vakantie vieren![]()
![]()
Voor mij nog niet.... Morgen M&O en global studies (maatschappijleer). Maandag Godsdienst en Nederlands. Daarna pas vakantie...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Boself schreef:lina1998 schreef:
Ook wel verdient na de examens lijkt me toch?
Heb je een reden waarom je nog vwo gaat doen? Een bepaalde studie ofzo bijvoorbeeld?
Meerdere redenen.Uitgeloot op HBO, een beetje jong nog (vind ik, om te gaan studeren), niet zeker weten wat ik wil, ik kan meer en wil meer, zou graag de geneeskunde in willen etc. Het was nogal moeilijk maar het is een vrij weloverwogen keuze geweest. ^^
Ik sta geloof ik een 6,7 voor Engels.

_Cowgirl schreef:Wow, wat knap Susan! Misschien kun je mij volgend jaar een keertje natuurkunde uitleggen.
Hooray!
Overigens wordt je vaak voor gek verklaard als je als iemand van de HAVO vermeld dat je plannen zijn om VWO en daarna geneeskunde te doen.
Ik heb echt hele onbeschofte reacties gehad.
Ik had het op de havo, maar dat is ook de reden dat ik van school heb moeten switchen.
Maar dat verhaal is vrij ingewikkeld.
Biomedische wetenschappen leek me trouwens ook heel leuk, maar ik ga toch eerder voor het patiëntencontact wat je bij geneeskunde hebt denk ik.
Het leuke is dat dat me juist motiveert. I like to prove them wrong.
Susan88 schreef:_Cowgirl schreef:Wow, wat knap Susan! Misschien kun je mij volgend jaar een keertje natuurkunde uitleggen.
Ja, is prima. Ik help mijn zusje met wiskunde en vriendinnen af en toe met scheikunde. Ze zeggen allemaal dat ik erg fijn uitleg en dat ik eigenlijk bijles zou moeten geven. Welke methode heb je? Ik heb 'Overal Natuurkunde'. De nieuwste versie, naar het eindexamen.

Boself schreef:Ik ga na het VWO nog een jaartje VAVO doen om natuurkunde in te halen voor geneeskunde of andere studies in de medische richting, en te werken want nu de stufi eraf is krijgen wij 0 euro's als wij gaan studeren.Hooray!
En ja, ik weet dat het heel zwaar is maar dat is het voor mij wel helemaal waard.Overigens wordt je vaak voor gek verklaard als je als iemand van de HAVO vermeld dat je plannen zijn om VWO en daarna geneeskunde te doen.
Ik heb echt hele onbeschofte reacties gehad.
Leuk trouwens dat veel mensen Filosofie hadden.Ik had het op de havo, maar dat is ook de reden dat ik van school heb moeten switchen.
Maar dat verhaal is vrij ingewikkeld.