Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar, ik heb dit jaar wel echt gewoon gehaald met een of twee avonden van tevoren leren, meer had ik niet nodig. Volgend jaar ga ik natuurlijk meer doen, het is niet dat ik niet hard werk natuurlijk
maar 3 HAVO was voor mij eigenlijk best makkelijk. Kan ook schelen dat ik al een paar jaartjes ouder ben natuurlijk
Dus volgend jaar gaan we er hard tegenaan en dan gaat het helemaal goedkomen!
hoe kan het dan dat het zo lang heeft geduurd?

xPabloBokt schreef:Oh dat zuigt echt, lyme :/ mijn tante heeft dat ook een tijdje gehad.. dat ze daar pas na drie jaar achter komen!hoe kan het dan dat het zo lang heeft geduurd?

ik hoef eeeecht niet allemaal cavia's en hamsters voorbij te zien komen.. 

Echt alle Duitse leraren. Die van vorig jaar was gewoon stom, de leraar van een paar klasgenootjes die vorig jaar niet bij mij zaten werden onderhand tot slavernij gedwongen en die ik nu heb is gewoon echt gay en kan niet uitleggen.

, in de 1e had ik een donkere dikke man, die altijd een knoopje open had en dan zag je zn buikhaar, en hij schreeuwde veelste hard, ben bijna geschorst geweest door die gast( lang verhaal). In de 2e had ik mn mentor voor duits
, hij had een piepje in zn neus dat echt irriteerde, en hij was zooo saai, nu had ik een bijna pensioen docent met een passie voor duiven
, met een roulette voor overhoringen,ook hij werd boos altijd, ben blij dat ik geen duits docenten meer krijg
)