Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik moet nog twee punten terug krijgen en sta op dit moment geen verliespunten. Voor de twee vakken die ik nog terug moet krijgen sta ik een 6,6 en een 6,9 dus... wel redelijk safe
). Ik ben echt wel gemotiveerd voor dit jaar, heb de afgelopen 2 jaar weinig gedaan in de bovenbouw, althans, niet naar mijn kunnen. Was niet gemotiveerd enz, te druk, problemen etc. Nu wil ik echt gaan knallen, 6v: Kom maar op!
badeendje schreef:Nou, maandag begint het allemaal weer. Althans, dan mag ik mijn boeken gaan ophalen en dinsdag om 8:20 weer in de banken. (tafeltjes dus). Ik ben echt wel gemotiveerd voor dit jaar, heb de afgelopen 2 jaar weinig gedaan in de bovenbouw, althans, niet naar mijn kunnen. Was niet gemotiveerd enz, te druk, problemen etc. Nu wil ik echt gaan knallen, 6v: Kom maar op!
Eerst nog een week op ponykamp
en ik mocht mijn wiskundeleraar echt heel erg
Nu ben ik wel goed in wiskunde dat scheelt, maar baal wel zeg.
maar eerst nog een week vakantie!!
bij ons wordt alles verkocht en ik ben aan het kijken of het mogelijk is om zelf een paardje te betalen. Ik heb wel een bijbaantje maar helaas wisselende "inkomsten" omdat we geen vaste dagen hebben om te werken. Dus ene week werk je 4 avonden en de week erna helemaal niet. Ik ga wel opzoek naar iets met vaste dagen (hopelijk kassa bij een supermarkt want kan niet bij een vulploeg ivm rug) 

.renateeee_ schreef:Hoi! Zou ik mij ook mogen melden? Ik doe dan niet op een middelbare school VWO, maar via de loi.. Ik heb mijn middelbare schooltijd een beetje verpest, en daardoor ben ik van 3 jaar vwo afgegleden naar mavo. Ik doe nu de opleiding doktersassistente, maar dit is zó makkelijk dat ik mijn vwo deelcertificaten ga halen dit jaar!
Dus ik doe dit jaar ook eind examen in natuurkunde, biologie, scheikunde en wiskunde B!