Verder.. Waar let je op?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als dat een creap is en ik daar problemen mee verwacht, dan zie ik er zelf ook al van af, dan ga ik verder zoeken.
Verder raad ik af om naar kijkavonden te gaan, aangezien dat gewoon een vleeskeuring is. Tenzij je dat echt graag wil natuurlijk haha.
Heb ook echt wel gezellige kijkavonden gehad waar geen 30 man wordt uitgenodigd.
Ik ben wezen kijken toen alleen huisbaas er was. Huisgenoten zag ik pas toen school begon, wat ook wel een gok is. Maar het klikt prima
Via woningbouw moet je 18 zijn geloof ik, via particulier maakt dat niet veel uit. Maar dat zal per particulier ook wel verschillen.
En ik vind dat geld wat je ervoor betaal (3 maande = 30 euro) ontzettend meevallen
Amsterdam is wel echt heel moeilijk met kamers, je betaald daar al gauw rond de 500 euro voor 10m2.
Sem_ schreef:soloro schreef:kamernet/kamertje.nl zijn ook betrouwbaar hoorEn ik vind dat geld wat je ervoor betaal (3 maande = 30 euro) ontzettend meevallen
Amsterdam is wel echt heel moeilijk met kamers, je betaald daar al gauw rond de 500 euro voor 10m2.
Kamernet is 30 euro voor 1 maand, niet voor 3 maanden.
En mogelijk verhuis ik na de zomer naar de overkant van de straat. Vergelijkbare kamer maar dan 100 euro goedkoper, alles voor mezelf maar ook een grote algemene keuken/huiskamer/balkon en voor de deur een grasveld om te chillen
Oh en een aantal vrienden een paar deuren verderop. Ideaal!
) soloro schreef:kamernet/kamertje.nl zijn ook betrouwbaar hoorEn ik vind dat geld wat je ervoor betaal (3 maande = 30 euro) ontzettend meevallen

Maar zoek je gewoon een gezellig, rustig huis, dan hoef je echt niet bang te zijn
Waar!? Ik was makkelijk van 8 tot 11 bezig (om dan te horen dat je het toch net niet bent...
) xSwanHeart schreef:Magrathea schreef:Een halfuurtje?Waar!? Ik was makkelijk van 8 tot 11 bezig (om dan te horen dat je het toch net niet bent...
)
Dat heb ik echt nog noooooit meegemaaktUurtje maximaal. (En Utrecht is volgens mij helemaal geen makkelijke hospiteerstad...)
als Corps- of Virgiellid heb je gewoon veel sneller een kamer. Helaas lokken ze daarmee ook hun studenten... Beetje jammer...
Dames, laat je daar echt niet door inpakken alsjeblieft, je moet echt niet bij vereniging X of Y gaan om makkelijker een kamer te krijgen!
Vooral in Delft met 22 gezelligheidsverenigingen, 20+ sport- en cultuurverenigingen (cultuur is dan dans, jazz, klassieke muziek/orkest etc) en voor elke studie een eigen studievereniging is het bijna onmogelijk om niet ergens een leuk plekje te vinden. Of je nou ontgroend wilt worden of niet, alleen maar bier wilt drinken of roeien, salsadansen of hockeyen of iets meer alternatiefs zoekt, er is hier zo ongelofelijk veel, dat vind ik misschien wel het leukste aan Delft ^^