Ik kon daar eerst een jaar dierverzorging doen en dan door stromen naar paard en sport maar dat wou ik niet want dan kom je als nieuweling in de klas. En dit leek me zo ook een slimmere oplossing
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik kon daar eerst een jaar dierverzorging doen en dan door stromen naar paard en sport maar dat wou ik niet want dan kom je als nieuweling in de klas. En dit leek me zo ook een slimmere oplossing
Dus ik ben happy hahaha
lovechamp schreef:ik meld me ook! Ik heb ook woensdag met diploma gehaald en ik nu eerst 2 jaar naar helicon Nijmegen paardenhouderij doen en daarna 3 jaar paard en sport bij prinsentuin Breda. Omdat ik niveau 2 heb kan ik niet gelijk naar prinsentuinIk kon daar eerst een jaar dierverzorging doen en dan door stromen naar paard en sport maar dat wou ik niet want dan kom je als nieuweling in de klas. En dit leek me zo ook een slimmere oplossing
SophieFT schreef:Tinus1909 schreef:Ik ben twee jaar terug geslaagd, haha. Doe nu pedagogisch medewerker jeugdzorg
Leuk! Ga ik ook doen
Tinus1909 schreef:SophieFT schreef:
Leuk! Ga ik ook doen
Wat leuk!
Het is echt een hele leuke opleiding, en ik leer dr ontzettend veel.
Wel erg heftig wat je op stage's meemaakt,en je moet echt heel sterk in je schoenen staan..