Ik werk er deze zomer 4 jaar en nog steeds met erg veel plezier. Begonnen in de lobby, anderhalf jaar hostess geweest en ondertussen al 2 jaar gewoon crewlid en het bevalt me nog steeds prima. Top team en fijne managers, toevallig zijn de regels net opnieuw doorgenomen en je mag niet langer dan 5,5 uur achter elkaar werken, anders krijg je 35 minuten pauze.
Bij ons is altijd voldoende personeel op de vloer en 9 van de 10 keer ben ik op tijd weg al dan niet eerder. En overwerken kan altijd gebeuren.
Bij ons is vorige maand ook iemand aangenomen die niet in het weekend kon maar werkt nu wel af en toe in het weekend, dus dat zul je vast een keer moeten. Ze werkt overigens wel iedere dienst dus ook sluit. Als jij echt alleen overdag kan die 5 dagen ben ik bang voor je. De meeste dagdiensten zijn namelijk 11.00 tot 19.00 of 12.00 tot 20.00, daarna wordt het echt avondwerk. Ik weet ook niet waar je gaat solliciteren?
Ik zit in het oosten van het land en daar zal het vast heel anders zijn dan het westen.Als je vragen hebt mag je altijd pb'en, ik vind het best leuk je het een en ander te vertellen

Edit:typo
TS moet niet beschikbaar zijn in het weekend, dat staat hier nergens. Dat heeft ze op haar formulier ook niet ingevuld en krijgt toch gesprek. Ze hoort vanzelf of ze wel of niet aangekomen word. Zuur voor jou dat je niet aangenomen word maar daarom hoef je dit topic geen negatieve sfeer te geven.
Ik heb hier zeker wel wat aan! 
.
kan zo nog wel even doorgaan maar gelukkig lees ik dat het per filiaal verschild!
hopelijk word je aangenomen ts!