Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gini schreef:Eigenlijk best wel erg dat ouders boos of teleurgesteld worden als dochter of zoon niet het perfecte vooropgestelde traject volgen. Geen kans op eigenheid, individualiteit, nee, iedereen moet dezelfde eenheidsworst worden. Jouw kind dat drie maanden later afstudeert dan het gros van de kinderen, schande!!
Ik snap echt niet dat ouders zo kunnen denken.

. Dat ze het jammer vinden, ja oke dat is begrijpelijk, maar zelf zijn ze vast ook niet 100% perfect.ik heb wel een beetje hetzelfde gehad wat betreft ouders als jij, dus mn pb staat altijd voor je open
? Ess_Ramona schreef:Iemand van mijn opleiding (aantal jaar terug) had een brief geschreven.
Kort stond erin:" Dat haar vriend uit de bajes was na een drugsdeal, maar dat hij iemand had geslagen en daarom nu een taakstraf heeft.
Dat zij zwanger is van die vriend en dat ze weggaat.".
Maar later in de brief:"Nee hoor, ik heb niks, niet zwanger en geen vriend die crimineel is, ik heb alleen te weinig studiepunten voor mn BSA.
Dit hoef je natuurlijk niet te doen, maar ik zou het wel zeggen, een diploma iets later is niet erg, zolang je hem krijgt toch?

. Daarnaast is de studievertraging te overzien, zo enorm veel langer is het niet.