Laureentje schreef:Geen leerling hier, wel docent. Oh jee mag ik nu nog wel meepraten hier!!!
Mijn leerlingen van havo bijten maandag het spits af met M&O, en op donderdag geloof ik, volgt economie, voor vwo en havo. Ook mijn vak.
En wees niet getreurd beste bokkers, jullie docenten mogen dadelijk alles nakijken. Jullie maken 1 exemplaar en wij kijken er 30 na. (In mijn geval 3x30) Hoort bij het vak!
maar ik ben ook zeer benieuwd wat de examenmakers dit jaar er van gemaakt hebben. natuurlijk kijk ik heel anders naar een examen, maar ben zeer benieuwd naar M&O havo, want dat is al 3 jaar op rij geen goed examen
als iemand nog tips wil hebben, kun je vragen
beste is om voorgaande examens te maken zowel 1e als 2e tijdvak. Voor economie vwo vooral kijken naar de afgelopen 2 jaar. Jullie hebben vernieuwd examenprogramma en de examens zijn wat aangepast mbt context - concept benadering.
Economie havo kijken naar afgelopen 3 jaar en M&O ook kijken naar afgelopen 3 jaar. Weet wel , die van 2012 was erg pittig voor havisten (vandaar ook de hoge normering)
Allemaal veel succes en neem het volgende advies aan:
geef komende week op en ga leren, examens oefenen, boeken doornemen etc, want als alles goed gaat hebben jullie daarna 3 maanden vakantie. (en hopelijk geen her)
Hier iemand die echt ontiegelijk blij is met de oefen examens, maar wiens printer het heeft opgegeven.. DUS IK MOET HET UIT DE BOEKEN DOEN . Vind het zoveel werk om het online te maken en het leid me zo snel af..