Mijn zus heeft een jaar de opleiding tot straaljagerpilote gedaan aan de KMA ze heeft er een verschrikkelijk mooie tijd gehad. Het gemis van haar en haar partner heeft haar de opleiding uiteindelijk doen stoppen.
Nimber
Geplaatst: 27-05-14 09:10
Succes vandaag! Ik werk sinds een jaar bij Defensie. Ik ben tandartsassistente en heb het hier echt super naar mijn zin.
En hoe is het gegaan forbiddenpie? Bij mij is alles goed gegaan de sporttest binnen 54 sec gedaan en ze hadden het liefst dat je zowiezo binnen de 1 minuut zit. Dus trots eind volgende week hoor ik of ik door ben ja of nee. Spannund!
Oh wat balen zeg! wat ging er mis bij de sporttest? RomyV dat gaan ze dit jaar ook niet meer redden volgens mij.
ashley1
Geplaatst: 27-05-14 16:21
O wat zuur Forbiddenpie! Wat heb je verknald dan? En mag je nog op voor een herkansing?
Xingee1: de test die je op de fysieke keuring moet doen is toch de test op de fiets? Naast wat krachtmetingen ende ogen/oren enz?
lonniejj
Geplaatst: 27-05-14 16:23
Forbiddenpie schreef:
Helaas heb ik de sporttest verknald. Medisch gezien was alles in orde.
Oh nee! Wat is er gebeurd? En nu?
Romyv, nog eens een vraagje, wellicht weet jij dat. 80-90 omwentelingen per minuut, hoe snel is dat ongeveer? Ik kan er zo slecht een voorstelling bij maken..
nimber, hahhaa verbaast me niets!! Opzet en inrichting van 1ste en 2de lijns GZ valt zwaarder dan gepland, ook de nieuwbouw projecten lopen niet vlekkenloos en is allemaal dezelfde man die die kar moet trekken..
Lonniejj, uhm dat is best snel.. beetje lastig uitleggen Als je op een gewone stadsfiets 15km/h fiets zit je op zn 70 omwentelingen. Ik had laatst een spinningles op youtube die afbeelde hoe snel je dan moest trappen, dat was wel heel grappig! ANders daar even naar zoeken. MAar een goede hometrainer geeft het ook wel aan
Ik ga eens even zoeken! Kan me daar zo slecht een inbeelding bij maken. Ik heb helaas geen hometrainer dus ben afhankelijk van m'n eigen mountainbike en de endomondo app
xingee1
Geplaatst: 27-05-14 16:37
Balen zeg forbiddenpie en nu?
Ashley1 ik was voor de opleiding handhaver toezicht en veiligheid
Romyv
Geplaatst: 27-05-14 16:38
Heel technisch, maar wel mogelijk.. Je kan je trapfrequentie uitrekenen door snelheid te delen door je tandwielen; staan vast tabellen van op internet!
Ik mag het over een half jaar nog eens proberen. De krachttest was met hakken over de sloot maar de fietstest haalde ik gewoon echt niet. Heel zuur en echt flink balen maar valt niks aan te doen nu. Zes maanden de tijd om flink af te vallen en te trainen en hopelijk kom ik er dan doorheen, maar de vraag is natuurlijk of de vacature er dan nog is.
Ik heb werkelijk geen idee.. Je moest boven de 60 omwentelingen blijven en ik zat continue gemiddeld 80 en op een gegeven moment werd er gewicht bijgedaan en schoot ik uit naar 58 waardoor ik meteen moest stoppen.
xingee1
Geplaatst: 27-05-14 17:10
Vervelend zeg! en ga je tussendoor nog wat anders doen? Inderdaad wel een mooi doel om naartoe te trainen. En andere mogelijkheden?
Romyv
Geplaatst: 27-05-14 17:14
ahhh dat is zo zuur!! heb ik ook wel eens gehad bij een sporttest Had je nog wel door kunnen gaan of was je wel heel erg verzuurd al?
Mijn hart ging flink te keer maar ik denk dat ik nog wel een volle minuut had gered. Ik ga in de tussentijd een baantje zoeken want ik heb wel echt dringend geld nodig.
wat was je hartslag? Met je resultaten nu en een concreet doel kan je wel super gericht gaan trainen; weet zeker dat je het dan de volgende keer moet redden! Als je hulp nodig hebt, moet je het maar laten weten. Heb een paar standaard trainingsdingen van defensie hier liggen
Dat hebben ze helaas allemaal niet gezegd, hij was in elk geval hoog genoeg om ietwat duizelig te worden. Ik denk dat ik na de zomervakantie naar de sportschool ga en daar hulp inschakel, hopen dat dat helpt.
Je moet sowieso 1900 meter kunnen lopen in 12 min, dus zou beginnen met 5km in een half uur te gaan trainen. Met de 30days squat challenge kan je je kracht trainen in je benen, daar kan je nu al mee beginnen zonder sportschool.