Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
X_Linz_X schreef:hoe zit het eigenlijk met boekenlijsten? krijg je die thuis gestuurd? of verschilt dat per uni?
Ik kreeg een mail over de introductie en daar stond dat je op de introductie ook alle informatie kreeg over welke boeken je moet kopen enzo,... maar aangezien die introductie een week voordat de colleges beginnen is, lijkt het me dat je ver vantevoren al moet weten welke boeken je mnoet hebben, toch?
StableDoor schreef:Het is een beetje stil hier, tijd om het topic weer tot leven te brengen
Zijn er meer mensen die naar Utrecht gaan (en de UIT-week gaan lopen)? Ik hoop ingeloot te worden voor diergeneeskunde in Utrecht, anders wordt het biologie in Wageningen of Leiden, ik ben er nog niet uit welke van de twee. Leiden is lekker dichtbij (dus goedkoop) en echt een leuke stad, Wageningen heeft niet echt een stad, maar daar is wel de opleiding beterIk sta bij beide ingeschreven, dus ik heb nog tijd om te kiezen...
Ik lees dat iemand naar Canada gaat, wat gaaf! Heb je al een kamer enzo? Ik wil tijdens mijn studie ook naar het buitenland, Canada staat ook hoog op mijn lijstjeHet lijkt me alleen verschrikkelijk om dan zonder mijn beestenboel te zitten, ik vind dat al een probleem bij het op kamers gaan
Zijn er mensen die nu al een kamer hebben?
).
CRos95 schreef:De uitweek is 11 tot 16 aug oid. Iig in die week. Waar woon jij nu?
CRos95 schreef:Ik ga ook volgend jaar studeren![]()
Eindelijk mag ik wel zeggen..
Ik ga naar Utrecht om onderwijskunde te studeren. Ik twijfel alleen nog of ik de UIT-week wil gaan doen. In principe blijf ik thuis wonen, zodat ik m'n paard gewoon kan blijven doen. Zijn er meer mensen die die keuze maken?
Kimberley wat gaaf dat je naar Canada gaat zeg!
Lauraennala schreef:CRos95 schreef:Ik ga ook volgend jaar studeren![]()
Eindelijk mag ik wel zeggen..
Ik ga naar Utrecht om onderwijskunde te studeren. Ik twijfel alleen nog of ik de UIT-week wil gaan doen. In principe blijf ik thuis wonen, zodat ik m'n paard gewoon kan blijven doen. Zijn er meer mensen die die keuze maken?
Kimberley wat gaaf dat je naar Canada gaat zeg!
Ik heb die afweging ook gemaakt. Ik ga in Rotterdam studeren en blijf ook thuis wonen zodat ik mijn paard zelf kan blijven verzorgen. Mijn reistijd is ongeveer drie kwartier, dus daar hoef ik ook niet voor op kamers.
Lid worden van de studentenvereniging doe ik voorlopig nog even niet, van een studievereniging wel.
In Rotterdam heet de UIT-week de EUREKA week. Ik ga niet mee doen. Het gaat vooral om de studentenverenigingen leren kennen en Rotterdam. (Ik werk in Rotterdam, dus de stad is mij bekend)
Natuurlijk leer je daar ook medestudenten kennen, maar ik zit op een andere faculteit dan de meeste andere studies, dus ik zal maar heel weinig studenten terug gaan zien.

. Wat een gedoe met eerst een compleet OV aanvragen en alles inscanen. Mijn scanner is nu al 10 minuten in staking en doet niets meer