Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
danienappy schreef:Wat hebben jullie eigenlijk ingevuld bij de eisen voor een kamer?
Ik heb niet roken, 1 persoonskamer en alleen meisjes.
En jullie?
_FD schreef:danienappy schreef:Wat hebben jullie eigenlijk ingevuld bij de eisen voor een kamer?
Ik heb niet roken, 1 persoonskamer en alleen meisjes.
En jullie?
Ik heb niet roken, 1 persoonskamer en geen voorkeur voor gemengd of alleen meisjes ( al vond mijn vriend dat ik toch echt met alleen meisjes moest zitten hahaha )
kan mij er weinig van voorstellen zo'n vereniging! danienappy schreef:_FD schreef:Ik heb niet roken, 1 persoonskamer en geen voorkeur voor gemengd of alleen meisjes ( al vond mijn vriend dat ik toch echt met alleen meisjes moest zitten hahaha )
Ja ik heb het ook besproken met mijn vriend.
Maar zelf vind ik het ook wel fijn om lekker onbezorgd van de douche naar m'n kamer te lopen bijvoorbeeld.
xIirtJj schreef:Bij de USRA week, de introductieweek, ga je werken voor agrarische bedrijven in de omgeving. Door tot 's nachts met feesten en 's ochtends vroeg opstaan om te werken. Ik vond het een hele leuke week. Was aan het eind van de week wel ziek doordat het zulk slecht weer was & ik daar niet goed tegen kan. Drie broeken, drie slaapzakken, vier shirts en een winterjas was niet genoeg xD
Een X een feestje wel hoor! Maar hele week niet :p

mariekerocky schreef:Leuk! Ik ga op de campus wonen en zoals het er nu naar uitziet gaat mijn pony mee
Ik hoop mijn paardje ook mee te kunnen nemen, volgens mij is de stal ook heel gezellig