Toevallig heb ik gisteren nog gezocht naar je topic om te kijken hoe het met je ging........... Wat fijn dat het EINDELIJK is afgerond en dat je weer vooruit kunt kijken! Hoop dat je gezondheid ook weer iets beter gaat. Veel geluk in de toekomst.
Rytir
Geplaatst: 31-03-14 21:27
Jeetje, wat zal er nu een ontzettende last van je schouders af zijn! Gefeliciteerd is niet erg gepast maar in plaats daarvan wil ik je heel veel succes wensen in een ehm, meer werkbare toekomst en een fijne, nieuwe werkgever!
blijkbaar heb ik iets gemist, maar in een ander topic genoeg meegekregen en ben superblij voor je!! En net nu het mooie weer begint!! Ik zeg goed bezig Daffie!!!
Chocopasta
Geplaatst: 31-03-14 21:41
tones
Geplaatst: 31-03-14 21:45
Zat pas nog terug te kijken hoelang de ellende al bezig was. Ik ben superblij voor je! Eindelijk!
justdiesel
Geplaatst: 31-03-14 21:49
Ik ben ook al die tijd een stille meelezer geweest maar ben super blij voor je dat het eindelijk voorbij is! Gefeliciteerd en een mooie toekomst gewenst!
lucifertje
Geplaatst: 31-03-14 22:06
Ik las altijd mee en keek zo nu en dan of er een update was en die is er nu! Van harte gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe toekomst.
Dank jullie wel allemaal en gefeliciteerd is zeker gepast hoor! Ik heb er een goed gevoel bij en ben superblij dat het klaar is. Alle spanning komt er nu wat uit maar ach das tijdelijk denk ik dan maar!
LindyH
Geplaatst: 31-03-14 22:15
Ik las de titel van dit topic en ik hoopte al dat het van jou zou zijn. Wat ontzettend fijn!
Ook ik heb met verbazing meegelezen. Laatst zocht ik je topic weer en het was weg! Ik was erg benieuwd hoe het was afgelopen maar als ik het nu zo hoor is het goed afgelopen. Ik ben erg blij voor je!
Zat net te bedenken dat ik benieuwd was hoe het ondertussen ging, maar was je topic kwijt. Dus wellicht mosterd na de maaltijd, maar vind het super dat de kogel eindelijk door de kerk is.
Hopelijk kan je je rust nu weer een beetje hervinden en vind je binnenkort een leuke baan, waar je wel word gewaardeerd voor je kunnen en je inzet. Ook hoop ik dat het met jezelf weer beter gaat, al denk ik dat dat geen probleem gaat worden nu deze stressfactor weg is genomen. Dat de spanning eruit komt is dan ook niet meer als normaal natuurlijk.
Probeer in elk geval lekker te genieten de komende weken, want het is 1 september voor je t weet. En nogmaals mag het gezegd worden, je bent een topwijf.....
Wat super goed van en vóór je! Ik was erg benieuwd want kon ineens het topic ook niet meer vinden.. Wát een rust zal dit je geven..gefeliciteerd meid!!
Lief van jullie! Ik dacht dat ik wel gelijk alles van me af kon zetten maar dat kost tijd. Gister bij de haptonoom geweest en opdracht gekregen om eerst eens een maand niets te doen of te willen! Ja leuke dingen maar niets wat met werk te maken heeft! Dus ik hoop op een mooie zomer! !!!
senna21
Geplaatst: 11-04-14 14:24
Je bent een kei. Wel even lief zijn voor jezelf! Je hebt een hele heftige tijd achter de rug.
Fijn om te lezen dat je nu eindelijk de verdiende rust krijgt! Zorg ook dat je inderdaad die rust gaat pakken!
Persoonlijk zou ik het leuk vinden als je hier af een toe een berichtje plaatst hoe het met je gaat!
spatter
Geplaatst: 11-04-14 14:31
Pffff, dat was me het jaartje wel voor jou, heb je in stilte gevolgd en om te lezen was het al verschrikkelijk, laat staan als het om jezelf gaat en je er midden in zit
Ik wens je al het goede en in ieder geval een fijne vrije maand en mooie zomer