Ik denk dat je de maand opzegtermijn verkeerd hebt begrepen. Als je werkgever na een jaar van je af wilt, moet hij de opzegtermijn van een maand aanhouden. Hij kan dus niet zeggen "vanaf morgen sta je op straat en betalen we je niet meer". Hij kan niet voor het einde van het jaar het contract beëindigen, tenzij met wederzijds goedvinden.
Oh sorry, heb ik daar overheen gelezen! Veel succes in elk geval met het maken van de beslissing. Persoonlijk zou ik zeggen, volg je hart!!
Ankie2011
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-14 16:25
De beslissing genomen om het toch niet te doen. Het was ook niet mogelijk om een dag mee te lopen, helaas. Met pijn in mijn hart gezegd dat ik er toch vanaf zie . Rationeel gezien de juiste keuze, maar het doet wel flink zeer.
Tuurlijk doet het zeer, je had er zin in omdat het een nieuwe uitdaging is. Nu je voor je huidige werk gekozen hebt, is het zaak het hier weer (meer) naar je zin te krijgen en te houden. Misschien is een opleiding doen naast je werk een optie, zodat je je meer kunt verdiepen in het een of ander?
Iedereen wel bedankt voor de goede adviezen, nu maar bij mijn besluit neerleggen. Ik hoef in ieder geval niet naar de andere kant van het land te verhuizen en ik heb er toch een mooie loonsverhoging aan overgehouden, jammer dat ik er voorlopig nog even niet blij mee ben . Maar goed, aan de andere kant weet je ook niet hoe het er bij een ander bedrijf aan toe gaat, wie weet ben ik van verschrikkelijke collega's bespaard gebleven.