Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Horsetopia schreef:once in a lifetime, Sarah
Ik heb spijt van alle kansen die ik laten liggen heb, nu ik met mijn gezondheid zit. Ik denk zelfs dat je de paarden bij Annick zou kunnen zetten, daar gaan ze echt niks te kort komen. En tja, als het tijd is voor Sol, dan sterft ie toch, of jij er nu bij bent of niet....
Nu kan je zoiets doen, als je later met kinderen zit, zal het onmogelijk zijn. Tja, en de liefde? Ik denk dat jullie dat wel overleven
Misschien gewoon solliciteren en zien of je door de selectie geraakt?
Tiggs schreef:Sanned schreef:En als je aangenomen wordt, dan zou ik gewoon gaan. Als het nou echt niet gaat en je wil echt weer naar huis, dan kan dat toch altijd nog?
Dan heb je wel een contract voor 18 maanden getekend.. Dus daar zou ik dan weer niet te makkelijk over denken.
bigone schreef:Waarom studeer je eigenlijk als je dit soort kansen laat glippen, als je vriend er mee kan leven en je paarden worden goed verzorgt dan gaan. Kijk ook naar het vervolg, als jij afgestudeerd bent en dit staat op je palmares dan vergroot het ontzettend je kansen op een baan. In dit wereldje is niet zoveel dus grijp je kans. Als het echt niet gaat kun je echt wel na een bepaalde periode terug naar huis.