Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fokfanaat schreef:Er zijn ook zat mensen die heel kieskeurig zijn kwa werk, als je echt wil en je pakt het goed aan, moet er wel wat te vinden zijn,
fokfanaat schreef:Er zijn ook zat mensen die heel kieskeurig zijn kwa werk, als je echt wil en je pakt het goed aan, moet er wel wat te vinden zijn,
Lalidan schreef:Wat doe je aan netwerken? Er zijn bij jou in de buurt vast ook netwerkavonden, bijvoorbeeld van de gemeente. Ga je daar ook naar toe? Veel banen worden niet vergeven via sollicitaties, maar via, via. Netwerken is dus ontzettend belangrijk.
Cayenne schreef:In en rond Doetinchem zit ook glastuinbouw. Je kunt dus een rondje kassen doen (en niet via de telefoon maar gewoon echt langs gaan zodat mensen zien dat je van aanpakken weet. In de kassen zoeken ze altijd wel medewerkers. De lente komt er straks weer aan en dan is het helemaal hoogtij voor werkzoekenden.
Zou eerder kijken naar varkens/melkveebedrijven die heb je hier zat. Als je trekker kan rijden kan je ook loonwerkers nog proberen want het mest seizoen komt nu ook weer op gang. Heb je stallen in de buurt al gebeld, misschien zoeken die nog mensen voor mesten/groomen. Ze zoeken in Lichtenvoorde nog wel een groom maar liefst met vrachtwagen rijbewijs. (www.paardenwerk.nl) fokfanaat schreef:Er zijn ook zat mensen die heel kieskeurig zijn kwa werk, als je echt wil en je pakt het goed aan, moet er wel wat te vinden zijn,
russel schreef:Jeetje dat je zo iets zegt.....
Ga poetsen....
Ik heb ook goede opleidingen gehad, maar op een leeftijd dat ik niet meer interessant ben....zonder mijn inbreng wordt het zelfs geen droog brood eten...
Dus....ik doe schoonmaakwerk...en echt niet erg hoor.....altijd resultaat van je werk, blije mensen, gezellige kontakten....
Ik zie dat je 23 bent, maar dan heb je nog zoveel mogelijkheden.....ga schoonmaken en school je zelf om, ga een gesprek aan met het arbeidsburo welke richting, ga kranten kijken welke soorten werk wordt aangeboden...en ga die richting opleiding zoeken.