Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saskiakefie schreef:Wanneer moesten jullie dat dan inhalen, in het weekend..?
saskiakefie schreef:Wanneer moesten jullie dat dan inhalen, in het weekend..?
chelle_dora schreef:Weekend of schoolvakantie, ging vaak gewoon in overleg met je stageplek, dus kon ook over meerdere dagen en dan 1 a 2 uur per stagedag 'overwerken', en dan werd het op die manier gelijkgetrokken. Of in het weekend of vakantie een dagje erbij of een dagdeel.
Of dat je het nu inhaalt of aan het eind van het jaar wanneer je eigenlijk liever feest wilt vieren maar dat niet kan omdat je niet weet of je over bent naar het volgende leerjaar omdat je niet aan je stageuren bent gekomen; doe mij dan maar gelijk inhalen hoor.
saskiakefie schreef:chelle_dora schreef:Weekend of schoolvakantie, ging vaak gewoon in overleg met je stageplek, dus kon ook over meerdere dagen en dan 1 a 2 uur per stagedag 'overwerken', en dan werd het op die manier gelijkgetrokken. Of in het weekend of vakantie een dagje erbij of een dagdeel.
Of dat je het nu inhaalt of aan het eind van het jaar wanneer je eigenlijk liever feest wilt vieren maar dat niet kan omdat je niet weet of je over bent naar het volgende leerjaar omdat je niet aan je stageuren bent gekomen; doe mij dan maar gelijk inhalen hoor.
nou gelukkig werkt TS al over dus dan hoeft zij niet in te halen.
Jans schreef:Ik moest voor mijn stages altijd een x aantal uur stagelopen in totaal. Dit was dan fulltime, met uitzondering van de dagen dat ik terug naar school moest (3x tijdens stage). Deze drie dagen liep ik dan inderdaad langer stage.
En school kan je keihard laten "zakken" op een stage als je bijvoorbeeld fraudeert in de uren. Vergeet niet dat bedrijven dit ook bijhouden én contact hebben met school he. Ook heel verstandig om dat hier op internet te zetten, dat je even gewoon x uur neerzet. ;)
saskiakefie schreef:Dan nog is het elke dag 3 kwartier langer

chelle_dora schreef:Tja, ik vond het ook altijd vervelend dat ik achter de kassa niet mocht whatsappen, maar regels zijn er niet voor niks. Vond het ook heel vervelend dat ik niet mocht bellen in de klas, maar die regels waren er niet voor niets.
Ik word misselijk van mensen die denken dat de regels voor iedereen zijn, behalve voor hunzelf.