Ik begin september 2014 met m'n minor, maar moet dan nog wel een aantal 3e jaars vakken doen en iig één 2e jaars vak (hopelijk niet meer
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik begin september 2014 met m'n minor, maar moet dan nog wel een aantal 3e jaars vakken doen en iig één 2e jaars vak (hopelijk niet meer
) 

Maar het was dus een marktonderzoek voor voerwagens van koeien. Dit waren onze eigen koeien, foto had ik thuis gemaakt. Vond 'm zelf wel leuk en m'n begeleiders waren er erg enthousiast over. magda_90 schreef:Inderdaad ja, dat is een aardig complete voorpagina.
Van Hall inderdaad, imd! Diermanagement met biomedische vakken. DM was achteraf een verkeerde keuze dus vandaar de halve switch naar biomedisch.
Als ik hoor van afgestudeerden van DM heb je met biomedisch een hele slimme keuze gemaakt inderdaad

Ligt er een beetje aan wat het onderwerp is ook, of dat te doen is natuurlijk. Denk dat het me dit keer niet gaat lukken om een relevante foto te maken, maar da's nog even afwachten

imd schreef:magda_90 schreef:Inderdaad ja, dat is een aardig complete voorpagina.
Van Hall inderdaad, imd! Diermanagement met biomedische vakken. DM was achteraf een verkeerde keuze dus vandaar de halve switch naar biomedisch.
VerstandigAls ik hoor van afgestudeerden van DM heb je met biomedisch een hele slimme keuze gemaakt inderdaad
imd schreef:Szan, wat voor soort bedrijf zit je bij? Even wennen of niet, zo'n 40 urige week? Ik was de eerste week door de drukte, alle nieuwe indrukken en omdat ik voor m'n stage was verhuisd echt kapot

Eeffii schreef:Voor praktische informatie mbt voorkant,titelblad, inleiding enz. gebruik ik altijd het boekje: een goed rapport. Wordt bij ons ook voorgeschreven door de hogeschool.

Morgen ook meteen de eerste bijeenkomst van de afstudeergroep en dan moet ik al een 1e versie van mn PvA meenemen
Een kleine hoor, dat wel. Dus ben al de hele middag bezig, ben zo gaar nu! Even een Bokt-break
Missy_ schreef:Ik heb geen idee waarom dat gesplitst is.. Mijn begeleider gaat als het goed is wel in gesprek met mijn beoordelaar maar heeft geen inspraak bij het bepalen van het cijfer, terwijl hij degene is die mij bezig ziet zeg maar, dus dat snap ik ook niet helemaal.