Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
brendalevita schreef:Leuk dit topic,mijn zoon van nu 15 wil graag de opleiding doen om daarna bij de korps mariniers te komen.
Gelukkig doet hij nu de vooropleding Sdv, sport dienstverlening en veiligheid wat goed aansluit.
Erg veel sporten fitness stage en leidinggeven,vond het begin erg pittig maar hij vindt het prachtig.
Lees graag mee over jullie ervaringen !!!
Altijd handig om een beetje te weten hoe en wat..
Succes met jullie testen e.d!!!
lisannevosje schreef:brendalevita schreef:Leuk dit topic,mijn zoon van nu 15 wil graag de opleiding doen om daarna bij de korps mariniers te komen.
Gelukkig doet hij nu de vooropleding Sdv, sport dienstverlening en veiligheid wat goed aansluit.
Erg veel sporten fitness stage en leidinggeven,vond het begin erg pittig maar hij vindt het prachtig.
Dan zou ik als ik uw zijn was direct solliciteren bij het korps, ipv na veva, je kan als spijkerbroek ook gewoon solliciteren en scheelt een hoop tijd
lisannevosje schreef:brendalevita schreef:Leuk dit topic,mijn zoon van nu 15 wil graag de opleiding doen om daarna bij de korps mariniers te komen.
Dan zou ik als ik uw zijn was direct solliciteren bij het korps, ipv na veva, je kan als spijkerbroek ook gewoon solliciteren en scheelt een hoop tijd
en heel veel succes alvast!
mijn buddy van vorig jaar, en 2 oud-schoolgenoten, kippevelmomentje als je op facebook kijkt
lisannevosje schreef:gefeliciteerd! wat ging je ook maar weer doen?
Vandaag 170 nieuwe Luchtmobielers binnengekomen, waaronder n vrouwmijn buddy van vorig jaar, en 2 oud-schoolgenoten, kippevelmomentje als je op facebook kijkt

heb daar wel gehoord dat er geen plek is bij de KMAR tot 2016, maar hoe dat precies in elkaar steekt, geen idee XD
maar om 0600 sochtends naast je bed staan schreeuwen is mij nog nooit gebeurt