jumerenik schreef:Daarom: kies zo breed mogelijk. Ik heb zelf N&T gedaan met economie in mijn vrije ruimte, maar ik ben meteen de Humanities in gegaan. Eerst Grieks en Latijn, nu Geschiedenis en voor dat laatste hoef je niet eens geschiedenis als vak gehad te hebben op school.Morganlefay schreef:Laat jij je leiden door dyslectie en dyscalculie??? Goede vriend van mij is Ir(de echte opleiding) in de bouwkunde, dus tekenen en rekenen. Afgestudeerd in Delft(TU) met 8 en 9 op zijn eindlijst. Dat je dit hebt wil nog niet zeggen dat je dom bent. Dus niet miepen en gaan doen wat je graag wilt.
op de basisschool dacht ik idd dat ik dom was. alleen ik heb het gevoel dat ik alles gemidelt kan. maar niet in iets uitblinkt. nu dacht ik dat ik in natuurkunde en schijkunde uitblonk. maar helaas weet ik nu dat dat lastig is in combi met mijn discalculei. ik laat me zeker niet lijden door mijn 'handycap' maar ik ben erg bang dat ik een keuze gaan maken, waar ik later spijt ga krijgen.
. Afgestudeerd in Delft(TU) met 8 en 9 op zijn eindlijst. Dat je dit hebt wil nog niet zeggen dat je dom bent. Dus niet miepen en gaan doen wat je graag wilt.