livelovelife schreef:Over de tijd en klanten hoeven jullie je geen zorgen te maken, dat is allemaal geregeld en er hebben zich al een aantal klanten gemeld. Zoals ik al eerder zei, ik heb het allemaal vrij goed uitgedacht, en aan de referenties (Nicole Werner en Bartels' gewerkt) is ook niet heel veel aan af te doen. Ze staan hier op stofvrij houtzaagsel, wat uitmesten heel makkelijk maakt, en om ze schoon te houden is het wel zo prettig om veel te mesten. Ook zal mijn moeder als ze kan af en toe te hulp schieten en krijg ik 1-2 stalmedewerkers/stagiaires
Klinkt als een heel gaaf plan ! Ik ben heel benieuwd wie je dan bent, want we komen al jaren bij Bartels
Ik vraag me wel af hoe je je stalmedewerkers dan gaat betalen. Daar moet je toch een vast inkomen voor hebben en stel dat er even weinig klanten zijn. Je hebt al je eigen kosten al, belasting komt natuurlijk ook om de hoek kijken etc. Een ongeluk zit in een klein hoekje met het beleren van paarden; wat doe je als je (ik wil helemaal niet doemdenken, maar als voorbeeld) bijv. je been breekt, want alles in jouw plaatje draait om jou en dan ligt alles een tijd stil. Je schreef dat Tineke je lesgeefkwaliteiten goed vond. Maar ik heb bij Bartels nog nooit meegemaakt dat stagiairs les geven daar...