Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik moet alleen nog mijn trigger zien te vinden. 

) Heel leuk dat iedereen roept dat je heus wel geschikt bent als je al in het vierde jaar zit, ik ben de eerste drie jaar door gekomen door wilskracht en de angst om te falen. Toegeven dat dit niet mijn studie was voelde als zo'n grote mislukking dat ik heb proberen door te zetten. Tot mijn afstudeerstage kwam en ik uitsluitend in Goes geplaatst kon worden. Ik en al mijn familie wonen in het noorden van het land... Ik zag er zo erg tegen op om ergens een half jaar te zitten en alleen maar dat gezever van ik kan het niet, ik val niet snel genoeg af ect. aan te horen dat ik ben gestopt.
Ik ben er zo blij mee. Ben direct daarna een nieuwe HBO studie gestart en zit nu in het derde jaar. Werk me een slag in de rondte om het financieel te kunnen bolwerken maar het is het waard. Voor mij dan. 
Het is ergens wel fijn om te weten dat er toch een aantal mensen zijn die zo laat gestopt zijn en nu happy zijn
Ik zit nu een beetje in een tweestrijd, want uiteraard zou het zonde zijn om nu nog te stoppen. Al is dat misschien meer de sociale druk zoals jij zegt? Aan de andere kant is het doorzettingsvermogen en de wil om iets te doen waar ik geen zak aan vind compleet weg.