Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Over 3.5 week al tentamenweek.. Taat88 schreef:heb je tips of trucks ??
ik doe al alles met mn macbook, ook de aantekeningen in de les ect.
ik heb een overzicht gemaakt voor mij zelf zo dat ik kan zie wat er af moet elke week of ingeleverd moet worden, ook heb ik de zelfstudie daar in verwerkt.

Eigenlijk een beetje te laat begonnen.. Maar met mij ongeveer iedereen uit 

de andere is agogiek en communicatie en de andere is sociologie, pedagogiek en psychologie. Aardig grote tentamens! Zit me ook al rot te leren! Is veel hahah
ik wilde ook bij een gehandicapten manege stage lopen, alleen dat werd bij mij afgeraden...
misschien lukt het je toch.
hier 2 verslagen, 1 mondeling en 3 tentamens. 
Britt_Sisi schreef:Bij mij was beleid vooral veel hoorcollege, in de werkcollege word bijna niets gedaan. Ik moet met zn 2en een beleidadvies schrijven (wij doen over hoe we jeugdzorg laagdrempeliger en toegankelijker kunnen maken in de wijk Overvecht) en je hebt een tentamen, gewoon openvragen
Geschiedenis was een werkstuk(niet over geschiedenis maar het viel wel onder een vak, kennismaking van het werkveld) en een multiplechoice tentamen.
Sem_ schreef:Ik had deze week tentamenweek; psychologie, groepsdynamica, de deadline van ons onderzoek
voor Centrum Jeugd en Gezin (presentatie themakoffer product + gezamenlijk verslag + individueel
verslag) en gespreksvaardigheden, daarvoor moesten we een fictief intake gesprek met een cliënt
voeren van 9/13 minuten.
Voor gespreksvaardigheden ben ik in ieder geval geslaagd! De rest krijg ik over twee weken te horen.
Gemiddeld sta ik nu een 9,2 en alle studiepunten binnen dus het zou mooi zijn als dat zo blijft.