Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Na je werk lekker met een pak koeken op bed zitten lezen 

je zit de hele dag naar een lopende band erwtjes te kijken die onder je
ik weet hoe er in de fabriek mee omgegaan word 
Magica schreef:Het werk wat ik nu doe (na helaas noodgedwongen ontslag bij de winkel).
Ik ben zorg assistent (totaal geen ervaring) en mag kamers schoonmaken, thee/koffie rondbrengen en mee lopen met de voedingskar.
En op zich nog niet eens zo heel vervelend werk maar het probleem is dat een soort van uitzendbureau (van het bedrijf zelf) de planning doet, terwijl ze niet eens weten hoe de diensten gaan en wat voor werk er verricht wordt.
Zo werd ik doodleuk zonder voorbereiding of ervaring gedropt bij een gesloten afdeling met mensen die alzheimer hebben om daar de kamers en toiletten schoon te maken.
En ow ja ik heb nog een baantje wat ik momenteel doe; post sorteren. Ook niet zo heel vervelend máár ik moet een bepaalde target halen en dat lukt me niet want halverwege de ochtend heb ik behoorlijke rugpijn van het tillen van de kratjes dat de snelheid er uit gaat.
Dus ja je kan wel zeggen dat ik het getroffen heb![]()
![]()
Het is dat ik keihard ben, maar anders had ik alles van 'm gekocht

Word je een hele dag uitgekafferd irl. Nog erger dan aan de telefoon
Hier werk ik nu 6 dagen in de week. Urielle schreef:Deur aan deur heb ik ook gedaan, het team maakte veel goed, laat ik dat zeggen
Errug gezellig werken als je naar een wijk wordt gestuurd waar veel deur aan deur verkoop isWord je een hele dag uitgekafferd irl. Nog erger dan aan de telefoon
![]()
Maar het was erg leuk om tussen de middag met de anderen te pauzeren en verhalen uit te wisselen, dat wel!
enorm saai. Het leukste was dat het personeel de dozen met mislukte (=lelijke, maar wel prima eetbare) koeken mee mocht nemen 
Cayenne schreef:Ja, hier ben ik wel benieuwd naar![]()
Op zich was het leuk, maar met dit weer echt onhoudbaar: werken in een kas.
In de zomer steeg de temperatuur rustig richting de 38/40 graden, om vervolgens naar de koelcel te moeten lopen en een klap in je gezicht te krijgen van de kou (net een graad boven nul). De dagen waren ook erg lang: om 6 uur beginnen tot 5 uur 's avonds, en dan van 7 uur 's avonds tot 9 uur 's avonds. Zes dagen per week. Heb het trouwens wel jaren volgehouden als weekeinde en vakantiebaantje!
Toch was de groep wel gezellig, maar door het werk werd je volledig uitgeput. Sindsdien heb ik nooit meer kunnen uitslapen, ben altijd vroeg wakker![]()
Gelukkig nooit echt vervelende bazen (wel die je als een nummer zagen helaas) of iets dergelijks gehad, maar ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Maar geweldig leuke collega's en erg veel lol tussendoor... Alleen het werk, nee dat was niks voor mij.
wist ik veel... Daarna 2 dagen onbetaalde training en toen aan de slag.
Dienst van 6 uur volgemaakt en de volgende dag gebeld dat ze maar een ander moesten zoeken,nooit meer geweest, vreselijk werk!