Wat super maud, dat het zo goed ging! Heerlijk is dat, daar word je altijd zo blij van he.
Ik heb vandaag gewerkt, 7 paarden getraind en nu moet mn eigen nog. Lekker in de regen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ankehoix schreef:Gezellig hier zeg! Ik hoop dat het zo levendig blijft
Wat super maud, dat het zo goed ging! Heerlijk is dat, daar word je altijd zo blij van he.
Ik heb vandaag gewerkt, 7 paarden getraind en nu moet mn eigen nog. Lekker in de regen
.
morgen les, 2 straten verderop dus dat scheelt morgen weer wat reistijd. 

ankehoix schreef:Ik ga ook zo maar slapen, ik val bijna om!
Heb je een beetje een goed plekje voor haar gevonden?
ArankaM schreef:Eefjahh schreef:Jaaah meld me!!
Heb eerst havo afgerond en ga nu naar vwo.
Voel me zo oud aangezien ik in september 18 word. Jullie zijn allemaal 16 toch?
Dat is gewoon even oud als mijn irritante broertje :p
Zijn er nog meer ouderen hiero?
Ik blijf zitten en ben dus 17
welshfan97 schreef:Vervolg opleiding heb ik nog geeeeen idee, of iets met gezondheid of kijken wat ik kan met natuurkunde (dit is mijn beste vak maar weet eig niet wat voor opleidingen je ermee kan doen).
Is het bij jullie ook zo vreselijk heet? En het is pas 12 uur! Ik heb van 1 tot 2 ook nog les in deze hitte!

maar heb over 2 weken kampioenschappen en ga volgende week op vakantie dus wilde graag nog even deze les
neem 2 pony's mee voor 1 uur en dan doe ik 2 keer een half uur 
glenstorm schreef:Wat een gezelligheid hier.
Gister heeft die van mij best intensief gelopen. Vriendin was hier en gingen samen rijden. Zelf flink getraind en proefje geoefend. En vriendin een kwartier zitles gegeven aan de longe en daarna heeft ze nog losgereden. Arme pony. Vanavond even longeren met pessoa.
Voor vervolgopleidingen moeten wij echt van die opdrachten maken van school. Anders mag je niet over. Heb ergens een lijstje staan dus die zet ik hier wel ff neer.
raar!