Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LiekeW schreef:Ik heb me ook net ingeschreven bij de universiteit! Ik ben uitgeloot voor diergeneeskunde, en nu weet ik echt niet wat ik moet doen.. Dus ik ga een Orientatiejaar Life Sciences doen! Ik blijf thuis wonen vanwege mn paard, en moet dan ongeveer 15 km fietsen naar de uni.
PureSylk schreef:LiekeW schreef:Ik heb me ook net ingeschreven bij de universiteit! Ik ben uitgeloot voor diergeneeskunde, en nu weet ik echt niet wat ik moet doen.. Dus ik ga een Orientatiejaar Life Sciences doen! Ik blijf thuis wonen vanwege mn paard, en moet dan ongeveer 15 km fietsen naar de uni.
Dus het is toch geen dierwetenschappen geworden? Wel leuk dat je alsnog naar Wageningen toe komt!
loveSaros schreef:Mocht iemand nog boeken nodig hebben voor het 1e jaar voor Dierwetenschappen, ik heb mijn boeken allemaal nog thuis in goede staat liggen en wil ze graag verkopen!
In 2010 ben ik begonnen aan Dierwetenschappen, maar uiteindelijk toch geswitcht naar Diergeneeskunde in Antwerpen. Wageningen is wel een zeer leuke stad om te studeren!
Ik zal van het weekend thuis ook eens kijken welke boeken ik allemaal heb liggen en wat de nieuwprijs daarvan was FleurHunter schreef:Hoi Hoi,
Ik studeer nu al 2 jaar in Wageningen. Stoas Hogeschool richting Paardenhouderij. In ons huis is per 1 Augustus een kamer van 7m2 vrij van 300,- . We wonen met 4 meiden. Dus als een gezellige bokker nog een kamer zoekt, kan die mij een PM sturen:)
Groetjes Fleur