m'n werk is leuk, maar de werkdruk is (iig nu) te groot. Loop al 7 weken op m'n tenen en zit aan m'n max.
redelijk vol te houden voor,korte periode. Ik moet er niet aan denken om een jaar op deze manier door te moeyen
laatstaan 40 jaar!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

... 
MacavityL schreef:Ik ben hersenwetenschapper en kan dit werk inderdaad nog wel heel lang doen, zo leuk vind ik het! Natuurlijk zal er op gegeven moment een verschuiving komen van minder onderzoek naar meer lesgeven oid, maar in prinicipe lijkt het me leuk om lang door te gaan in dit vakgebied, misschien zelfs tot na m'n pensioen - ga ik boeken schrijven ofzo
Jenny_S schreef:ja ik snap ook niks van mensen die elke dag zo lang onderweg zijn naar het werk, zou ik het niet waard vinden en zeker niet met een gezin enzo

Anoeska schreef:Jenny_S schreef:ja ik snap ook niks van mensen die elke dag zo lang onderweg zijn naar het werk, zou ik het niet waard vinden en zeker niet met een gezin enzo
En ik snap niks van mensen die voor een minder uitdagende baan kiezen, alleen zodat ze er dan op de fiets naartoe kunnen. Om daarna zo snel mogelijk weer met man en kinderen aan de keukentafel te kunnen zitten.